معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

در این دنیای دیجیتال اپلیکیشن های پیام رسان متعددی در اختیار کاربران قرار دارند، تلگرام نیز یکی از این نمونه هاست که توانسته محبوبیت فراوانی را از آن خود کند، اما این محبوبیت به دلایل متعددی بستگی دارد. یکی از این دلایل قابلیت چت مخفی تلگرام است، دیگری امکان ساخت یا پیوستن به یک چت سوپر گروه با بیش از 1000 نفر می باشد، در این شرایط تمامی اعضا قادر به مکالمه با یکدیگر هستند. برای کاربران عادی دستیابی به چنین رقمی احتمال کمی دارد، اما شرکت ها و رویدادها تمایل دارند تا هر کسی در چت شرکت کند، از این رو تلگرام در آپدیت جدید خود بر قدرت این امکان افزوده و به کاربران امکان افزودن نفرات بیشتری به چت های گروهی را داده است.

blog_17392_1

مبنی بر آخرین آپدیت تلگرام، چت های سوپر گروه به جای 1000 نفر از 5000 نفر پشتیبانی می کنند و 5 برابر قدرتمندتر از گذشته شده اند، بدین ترتیب افراد بیشتری قادر به شرکت در یک چت گروهی می گردند. برای مدیران این گروه ها، تلگرام قابلیت مفید دیگری را نیز روی کار آورده، این قابلیت پیام پین شده است که بسیار کاربردی خواهد بود. با استفاده از این قابلیت نوشته های پین شده در بالای چت گروهی قرار می گیرند و اعضای گروه نوتیفیکیشنی را دریافت می کنند، حتی اگر صدای اخطار گروه بسته باشد.

علاوه بر قابلیت پین کردن پست، مدیران گروه از ابزارهای دیگری نیز بهره مندند که به آنها جهت جلوگیری از اسپم در چت های گروهی یاری می رساند، امکان احتمالی دیگر عمومی شدن سوپر گروه با استفاده از لینک کوتاه شده است. مدیران می توانند تصمیم به عمومی کردن گروه بگیرند و با این کار تمامی افرادی که آن چت را باز کرده باشند قادر به مشاهده تاریخچه پیام ها بوده و در صورت تمایل می توانند در مکالمه شرکت کنند. هم اکنون امکان بلاک و گزارش اعضای گروه در هر زمانی در اختیار مدیر گروه قرار گرفته است. به بیان تلگرام این قابلیت ها محدود به سوپرگروه ها می باشند، اما از آنجایی که به راحتی می توان گروه معمولی را به سوپرگروه تبدیل کرد، این امکان در دسترس تمامی گروه ها قرار دارد.

منبع:

http://www.androidheadlines.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 206 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:51

وبسایت اپریویو در اول تابستان سال 1392 فعالیت خود را در زمینه معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن و بازی موبایل آغاز کرد و به دلیل اینکه اولین وبسایت ایرانی با این موضوع بود، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. تا قبل از پیدایش اپریویو، تعداد زیادی از وبسایت ها که برخی از آنها نیز بسیار نام آشنا هستند، تنها به معرفی یک اپلیکیشن یا بازی و درج لینک دانلود آن اکتفا میکردند اما این کافی نبود و کاربران به درک روشن تری احتیاج داشتند تا برای دریافت یا خرید برنامه های موبایل تصمیم بهتری بگیرند.

اپریویو با توجه به این موضوع، گام بزرگتری برداشت و با امتیازدهی به اپلیکیشن ها و بازی های تلفن همراه، ضمن ایجاد رقابت بین آنها باعث گردید تا کاربران با کیفیت برنامه ها بیشتر آشنا شوند. ذکر نقاط ضعف و قوت در رابط کاربری اپلیکیشن ها و گرافیک بازی ها و همچنین اشاره به امکانات ریز و درشت برنامه ها که در همه نقد و بررسی های اپریویو بدون اغراق و جانب داری از تولیدکننده به آنها پرداخته شده است، میتواند به خوبی کاربر را راهنمایی کند تا اپلیکیشن مورد نیاز یا بازی مورد علاقه خود را با اطمینان خاطر دریافت نماید. از سوی دیگر تولیدکنندگان نیز با پی بردن به کمبودهای اپلیکیشن یا بازی که توسط اپریویو ذکر گردیده، نسخه های بعدی محصول خود را با کیفیت بیشتری عرضه میکنند.

دیدگاه دیگران درباره AppReview چیست؟

هر سازمان از ابتدای شروع فعالیت تا زمانی که به رشد و شکوفایی کامل برسد، دارای نواقص و کمبودهایی میباشد و به همین دلیل منقدین زیادی دارد. اپریویو نیز از این قاعده مستثنی نیست هرچند در این سال ها تمام تلاش خود را انجام داده تا در زمینه نقد و بررسی اپلیکیشن و بازی موبایل به بهترین مرجع تبدیل گردد. حال بد نیست ببینید که دیگران درباره اپریویو چه میگویند؟

برخی از افراد اهل فن معتقدند که نقد و بررسی های اپریویو، چندان تخصصی نبوده و تنها جنبه تبلیغاتی دارد.

در پاسخ باید بگوییم که هرچند ذکر نقاط ضعف و قوت اپلیکیشن و بازی ها به صورت تخصصی و با ارائه دلیل و سند مفید است اما باید توجه کرد که عمده مخاطبان اپریویو از قشر عادی جامعه هستند و ممکن است که آشنایی با اصطلاحات فنی و مواردی که در پشت پرده تولید برنامه ها اتفاق می افتد، چندان برای آنها قابل توجه نباشد و یا حتی باعث آزردگی خاطر آنها شود! از این رو اپریویو سعی میکند تا از به کار بردن اصطلاحات فنی پرهیز نموده و میزان کارایی اپلیکیشن یا جذابیت بازی را به صورت ساده و روان برای کاربر مشخص سازد.

در مورد جنبه تبلیغاتی نقد و بررسی ها نیز باید خاطر نشان کنیم که برخی برنامه ها از اپریویو امتیاز کم دریافت کرده اند و بدون تردید تولیدکننده ای که به قصد تبلیغ درخواست میدهد، انتظار دارد که حتی در صورت کیفیت پایین از محصول او تقدیر شود! این موضوع به تدریج سبب گردید که تنها اپلیکیشن و بازی های با کیفیت از اپریویو درخواست نقد و بررسی کنند و به همین دلیل برنامه های اخیر دارای امتیاز قابل ملاحظه ای هستند.

بسیاری از تولیدکنندگان درج لینک نقد و بررسی اپریویو در زیر توضیحات برنامه یا بازی در کافه بازار را، به عنوان اعتبار محصول خود میدانند.

همانطور که میدانید در طول روز تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی در کافه بازار منتشر میگردد که درصد بالایی از آنها دارای کیفیت قابل ملاحظه ای نیستند و از این رو کاربران در انتخاب آنها دچار سردرگمی میشوند. از طرف دیگر درخواست های متعددی مبنی بر نقد و بررسی برنامه ها از سوی توسعه دهندگان برای اپریویو ارسال میگردد که بسیاری از آنها به دلیل کیفیت پایین محصول مورد تایید قرار نمیگیرند. به همین دلیل قرار گرفتن لینک نقد و بررسی اپریویو در زیر توضیحات یک اپلیکیشن یا بازی، نشان دهنده مرغوب بودن آن میباشد که امتیازات بخش به بخش و امتیاز نهایی، حد و اندازه این کیفیت را نیز مشخص میکند.

اپریویو همیشه از نظرات، پیشنهادات و انتقادات استقبال میکند بنابراین میتوانید نظر خود درباره کاری که ما انجام میدهیم را از قسمت دیدگاه های همین مطلب بیان کنید.

توصیه AppReview به توسعه دهندگان تازه کار و کم تجربه چیست؟

هرچند گفتیم که درخواست نقد و بررسی اپلیکیشن و بازی های بی کیفیت از سوی اپریویو رد میشود اما این موضوع دلیلی بر رد همه برنامه ها نیست. تیم ما علاوه بر راهنمایی کاربران، قصد دارد تا به توسعه دهندگان کم تجربه  نیز در تولید محصولات با کیفیت یاری رساند. بنابراین توصیه میکنیم که درخواست های خود را برای اپریویو ارسال نمایید و از نقاط ضعف و قوت اپلیکیشن یا بازی که تولید کرده اید، آگاه شوید. همانطور که میدانید نقد و بررسی ها قابل بروزرسانی هستند پس چنانچه نواقص برنامه را در نسخه های بعدی برطرف نمودید، میتوانید بطور مجدد درخواست بررسی داده و بدون تردید از اپریویو امتیاز بالاتری دریافت کنید. لازم به ذکر است که طبق تعرفه نقد و بررسی ها که در زیر آمده، بروزرسانی ها تا دفعات مشخصی بطور رایگان انجام میشوند.برای ارسال درخواست بررسی از طریق این لینک اقدام نمایید.

طرح های نقد و بررسی AppReview

در پایان باید بگوییم که اپریویو همواره در اندیشه پیشرفت است و سعی میکند با افزودن امکانات و خدمات جدید، رضایت خاطر کاربران و توسعه دهندگان را فراهم کند. به زودی شاهد تحولات بزرگی در AppReview خواهید بود.

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 172 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:48

با توجه به استقبال خوب دوستداران بازی های رایانه ای از عناوین آنلاین و مالتی پلیر، تعداد بازی هایی که در این سبک تولید میشوند به خصوص برای دستگاه تلفن همراه رو به افزایش میباشد و تفاوت آنها تنها در موضوع بازی است. این امر سبب میشود که سلیقه های مختلف تامین گردند و هر کس بتواند سرگرمی مناسب و مورد علاقه خود را انجام دهد.

بازی “سرزمین مربی ها 2016” که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم، در رابطه با موضوع مورد بحث میباشد. ما را در نقد و بررسی این بازی اندرویدی همراهی کنید.

سرزمین مربی ها 2016

گرافیک و رابط کاربری :

در صورتی که منوهای یک بازی دارای طراحی خلاقانه باشند، کاربر تا حد زیادی جذب آن میگردد. بازی فوق از این لحاظ چندان خوب عمل نکرده و تقریبا هیچگونه جذابیتی در منوهای آن به چشم نمیخورد. تنها نقاط قوتی که میتوانیم برای “سرزمین مربی ها 2016” نام ببریم، رنگبندی زنده و چیدمان مرتب اجزای صفحه هستند که در آنها نیز نواقصی مشاهده میشود.

محیط اصلی این بازی اندرویدی بسیار ساده و ابتدایی بوده و گویا از نمونه های آماده برای عناصر گرافیکی مختلف استفاده شده است. حتی انیمیشن ها، جلوه های بصری و موزیک نیز نمیتوانند نظر کاربران را به بازی جلب کنند و باید گفت که “سرزمین مربی ها 2016” نیاز به یک طراحی مجدد از پایه و اسا دارد!

سرزمین مربی ها 2016

رابط کاربری بازی فوق در بخش منوها، دارای صفحات تو در تو و متعدد میباشد که جابجایی بین آنها کمی دشوار بوده و کاربر را دچار سردرگمی میکند. برای استفاده از بسیاری امکانات نیز باید حتما از راهنما کمک بگیرید در غیر اینصورت ممکن است به دردسر افتاده و نتوانید بهره لازم را ببرید. در کل رابط کاربری “سرزمین مربی ها 2016” بطور استاندارد پیاده سازی نشده و با نمونه های حرفه ای فاصله بسیار زیادی دارد و شاید این موضوع به دلیل طراحی کم دقت قالب گرافیکی و به کارگیری زبان انگلیسی در منوها نیز باشد.

از نظر AppReview، امتیاز 2 از 5 به این بخش تعلق میگیرد.

سرزمین مربی ها 2016

گیم پلی :

داستان این بازی اندرویدی از جایی شروع میشود که پسرکی علاقه مند به فوتبال پس از اینکه به دلایلی نتوانست این ورزش را ادامه دهد به مربی گری روی آورد و تصمیم گرفت که یک تیم قوی از بازیکنان حرفه ای را تشکیل دهد! کار شما نیز در “سرزمین مربی ها 2016” دقیقا همین است و باید در نقش یک مربی ظاهر شده و با تشکیل یک تیم فوتبال، به مسابقه با دیگران بپردازید.

هنگامی که بازی فوق را برای اولین بار اجرا میکنید، راهنمای صوتی نحوه کار را به شما می آموزد که اولین قدم ایجاد ساختمان ها و بناهای مختلف از جمله ورزشگاه، آزمایشگاه بازیکن سازی و غیره در زمین پیش رو میباشد. البته قبل از آن باید یک نام برای خود و سرزمینی که میخواهید در آن مربی گری انجام دهید، انتخاب کنید. در “سرزمین مربی ها 2016” هر ساختمان و بنا قابل ارتقا بوده که با توجه به پیشرفت سطح کاربر در بازی انجام میپذیرد.

قدم بعدی برای نزدیک شدن به مسابقات، خرید بازیکنان میباشد که در آزمایشگاه بازیکن سازی انجام میگیرد. بد نیست بدانید که در “سرزمین مربی ها 2016” از نام و چهره واقعی فوتبالیست های سرشناس ایران و دنیا استفاده شده که میتواند جذاب باشد. پس از انتخاب بازیکنان از دروازه بان گرفته تا خط حمله، نوبت به چینش آنها در پست های مخصوص و برنامه ریزی برای تاکتیک تیم میرسد. بدین منظور باید ساختمان تاکتیک را بنا کرده باشید که از سه بخش مختلف تشکیل شده است.

در “سرزمین مربی ها 2016” نیز همانند واقعیت، محل تمرین تیم فوتبال شما در استادیوم میباشد با این تفاوت که در اینجا میتوانید عملیاتی همچون افزایش سطح بازیکنان، ساخت بازیکن قهرمان و ادغام قابلیت های فوتبالیست ها با یکدیگر را انجام دهید. برای هر کدام از کارهایی که تا اینجا ذکر شد، باید پول بپردازید و از این رو نیاز به یک بانک در سرزمین خود دارید که موجودی اولیه آن نیز قابل توجه است. پس از آن با هر برد در مسابقه میتوانید پول و الماس بدست آورده و از آنها برای ارتقای تیم فوتبال استفاده کنید.

سرزمین مربی ها 2016

حال موقع قسمت هیجان انگیز بازی یا همان مسابقه فوتبال بین تیم هایی که توسط کاربران مختلف ایجاد شده میرسد. با لمس دکمه Match در بالای صفحه میتوانید یکی از 4 لیگ موجود و سپس رقیب خود را انتخاب نموده و به مسابقه بپردازید که در “سرزمین مربی ها 2016” به دو صورت مشاهده زنده و نمایش نتیجه نهایی امکان پذیر میباشد. در حالت اول دو نمای کناری و بالایی در دسترس قرار میگیرد که برای مدیریت بهتر در حین بازی مفید خواهد بود. قابلیت تغییر تاکتیک اصلی (حمله به دفاع) و فردی، به کارگیری نوشابه های انرژی زا، فریاد مربی و دیگر تجهیزات کمکی نیز در این حالت وجود دارد که البته باید به سطح لازم رسیده باشید. لازم به ذکر است که امکان انجام مسابقه به صورت پی در پی میسر نیست و باید زمان لازم برای استراحت تیم بگذرد مگر اینکه تعداد مشخص الماس خرج کنید.

در پایان باید گفت که هرچند “سرزمین های مربی ها 2016” از ایده جالبی بهره میبرد و ترفندهای بسیاری برای جذابیت هر چه بیشتر گیم پلی به کار گرفته شده اما باید به کارایی و اثربخشی امکانات موجود نیز توجه کرد. در واقع انتظار میرفت که سازماندهی این قابلیت ها بطور هوشمندانه تری انجام پذیرد تا باعث افزایش هیجان ناشی از رقابت در بازی فوق شود. علاوه بر این بهتر بود که کاربر نیاز به طی روند طولانی و خسته کننده برای انجام اولین مسابقه خود را نداشته باشد! امیدواریم که در نسخه های بعدی این بازی شاهد ایده پردازی بیشتر، رفع کمبودهای مذکور و برطرف نمودن نواقصی همچون خطای توقف مکرر باشیم.

در نهایت AppReview امتیاز 3 از 5 رابه این بخش اختصاص میدهد.

سرزمین مربی ها 2016

قیمت :

هرچند این بازی اندرویدی بطور رایگان قابل دریافت میباشد و قیمت بسته های الماس نیز در “سرزمین مربی ها 2016” چندان زیاد نیست اما با توجه به توضیحات دو بخش قبل، انتظار میرفت که کمتر از این مقدار باشد. امتیاز AppReview به این بخش، 4 از 5 است.

صحنه هایی از بازی سرزمین مربی ها 2016

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 189 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 22:04

تیم اپریویو مطالبی در بخش بندی های Top 10، اخبار، تکنولوژی، بازاریابی، نکات و ترفندها، ایستگاه اپریویو، تولیدکنندگان موفق، معرفی اپلیکیشن و بازی و مطالب آموزشی را در طول سال 1394 به کاربران خود ارائه داد که برخی از آنها بازدیدهای چشمگیری را نیز از آن خود کردند. در ادامه برترین مطالب از هر بخش بندی به شما ارائه می گردد.

Top 10:

– برترین اپلیکیشن های واقعیت افزوده برای اندروید و iOS – بخش اول و بخش دوم

– 10 ابزار مفید برای ساخت بازی های موبایل

اخبار:

– قابلیت کامپایل Swift بر روی اندروید و ویندوز توسط Silver

– ری تاملینسون، پایه گذار ایمیل در سن 74 سالگی چشم از جهان بست

بازاریابی:

10 راه افزایش فروش در کافه بازار

– چگونه با اپلیکیشن های رایگان درآمد کسب کنیم

تکنولوژی:

گوگل از سیستم هوش مصنوعی RankBrain به منظور ارتقای نتایج جستجوی خود بهره می گیرد

– پیوند هوش مصنوعی با پهپادهای خورشیدی فیسبوک برای دسترسی به اینترنت

ایستگاه اپریویو:

– چه چالش هایی پیش روی بازی سازان قرار دارد؟

– آیا ایده های ساخت اپلیکیشن و بازی در حال انقراض اند؟

تولیدکنندگان موفق:

– مصاحبه اختصاصی با تیم MobiSystems – اپلیکیشن OfficeSuite

– گروه تاد-بازی فروت کرفت

– تیم یاراگیمز-بازی خروس جنگی

مطالب آموزشی:

– آشنایی با نحوه ساخت اپلیکیشن های اندروید با استفاده از اندروید استودیو

– کار با وب ویوها در اندروید

معرفی اپلیکیشن:

– معرفی CM Security : سپر محکم دستگاه اندرویدی در برابر حملات

– Flipboard

معرفی بازی:

– Archery Master 3D
– معرفی Sniper X: تیراندازی به سبک جیسون استاتهام

در زیر ویدیویی از مهم ترین عناوین به همراه چکیده ای از مطالب را مشاهده می کنید:

لینک اسلاید شو:
http://www.slideshare.net

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 187 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:05

در دنیای مجازی نیز همانند واقعیت، سرگرمی های دسته جمعی بیشتر مورد استقبال قرار میگیرند و به همین دلیل در سال های اخیر، کمپانی های بزرگ و کوچک به ساخت بازی های مالتی پلیر و گروهی روی آورده اند که به صورت آنلاین اجرا میگردد. حتما تا به حال عناوین زیادی را در این سبک انجام داده اید که نمونه های ایرانی نیز در بین آنها یافت میشوند.

در ادامه قصد داریم یکی از همین نمونه ها به نام “گنگ استایل” را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی این بازی اندرویدی بپردازیم.

گنگ استایل

گرافیک و رابط کاربری :

در طراحی منوهای بازی فوق، نقاط قوتی همچون رنگبندی زنده و هماهنگ، آیکن های یکدست و زیبا، فونت مناسب و چیدمان مرتب اجزای صفحه به چشم میخورد. هرچند این قالب گرافیکی دارای جذابیت هایی هست اما میتوانست بیش از این با موضوع “گنگ استایل” هماهنگی داشته باشد و در خلق آن، دقت نظر و خلاقیت بیشتری صرف گردد. در واقع منوهای این بازی اندرویدی، هیجان لازم را به اندازه کافی نشان نمیدهند و بهتر بود به سبک دیگری طراحی شوند تا انگیزه بالاتری در کاربر ایجاد کنند.

عناصر گرافیکی و کاراکترهای مختلفی که در “گنگ استایل” وجود دارند، از لحاظ جزییات بصری در حد مطلوبی هستند که در کنار انیمیشن های کم نقص، جلوه های تصویری زیبا، موزیک مناسب و افکت های صوتی جالب، میتوانند رضایت کاربر را فراهم کنند. آیکن ها و دکمه های مختلف نیز در جای مناسب قرار گرفته اند و در کل محیط بازی نیز نسبتا جذاب میباشد که به کمک شما جذاب تر نیز خواهد شد! البته انتظار میرفت در طراحی کاراکترها، محیط و سایر عناصر گرافیکی، خلاقیت بیشتری صورت گیرد تا بازی فوق بتواند از هر لحاظ با نمونه های معروف خارجی رقابت کند.

گنگ استایل

پیاده سازی هوشمندانه رابط کاربری در “گنگ استایل” باعث شده تا جابجایی بین منوها و بخش های مختلف با سرعت بالا و حداقل پیچیدگی صورت پذیرد. همچنین میتوانید به راحتی از امکانات موجود در بازی استفاده کنید و از آنها لذت ببرید هرچند راهنمای تعاملی بازی فوق نیز نحوه به کارگیری این امکانات را به شما خواهد آموخت.

موارد ذکر شده توسط AppReview، امتیاز 4.5 از 5 را برای این بخش به همراه دارد.

گنگ استایل

گیم پلی :

با توجه به توضیحاتی که در ابتدای مطلب داده شد، در این بازی اندرویدی شما به رقابت با سایر کاربران میپردازید اما حتما میخواهید بدانید که این رقابت بر سر چیست؟ داستان “گنگ استایل” از این قرار است که افراد شرور در محله های شهر آشوب ایجاد کرده اند و هر کس باید امنیت محله خود را حفظ کند. علاوه بر این باید برای بقا به دیگر نقاط شهر نیز یورش ببرید و با غارت منابع آنها، جامعه خود را گسترش دهید. حال بهتر است وارد بازی شویم و ببینم در شهر چه میگذرد؟!

در ابتدا باید یک حساب کاربری در “گنگ استایل” ایجاد نمایید که به راحتی و با وارد کردن نام دلخواه انجام میپذیرد. پس از آن طبق راهنما، اولین قدم را برای دفاع از محله خود بردارید و یک تیربار در آن مستقر کنید. در بازی فوق قسمت مربوط به ساخت و ساز از 4 بخش ساختمان های عمومی، تجهیزات دفاعی، اماکن تجاری و عناصر زیباسازی تشکیل شده است که تنوع آنها نسبتا راضی کننده میباشد. موارد نام برده قابل ارتقا نیز هستند که در طول بازی و طبق هر سطحی که در آن قرار دارید، انجام میپذیرد و در نهایت منجر به پیشرفت شما میگردد.

گنگ استایل

اکنون نوبت به مدیریت نیروها در “گنگ استایل” میرسد که این کار در ساختمان مرکزی محله و با استخدام افراد جدید صورت میگیرد. در هر سطح شما تعدادی محدودی نیرو میتوانید به خدمت بگیرید و برای تعداد بیشتر باید دفتر کار را ارتقا دهید. بد نیست بدانید که در طول روند بازی کاراکترهای جدیدتر نیز ظاهر میشوند که میتوانید قدرت آنها را در قسمت مدیریت نیروها و با استفاده از اسلحه های مختلف بیشتر کنید. البته قبل از آن باید کارخانه اسلحه سازی را به راه بیندازید و مانند سایر ساختمان ها آن را ارتقا داده تا امکان ساخت سلاح های پیشرفته میسر گردد. برای ساخت اسلحه و مدیریت آنها نیز بخش جداگانه ای در بازی فوق وجود دارد.

حال که با نحوه گسترش محله و همچنین افزایش تعداد نیروهای خود و قدرت آنها آشنا شدید، وقت آن رسیده که به دیگر محله ها حمله کنید و ضمن برقراری نظم در آنها، غنیمت نیز بدست آورید. بدین منظور کافی است بر روی آیکن نقشه و ذره بین در “گنگ استایل” اشاره و سپس حریف خود را از بین پیشنهادات تصادفی انتخاب نمایید که بدون تردید باید قدرت دفاع حریف را درنظر بگیرید. با لمس صفحه، حمله آغاز میشود و تجهیزات دفاعی محله ای محله ای که به آن یورش برده اید، به طرف شما تیراندازی میکنند. تنها ابزار کمکی در این حمله، بمب نور زا میباشد که باید در محل هوشمندانه ای مورد استفاده قرار بگیرد تا افراد با رفتن به آن محل از تیراندازی در امان بمانند و در عین حال ماموریت را با موفقیت به پایان برسانند. در اینجا شرط برد، تعداد افراد و قدرت اسلحه های آنهاست.

گنگ استایل

پاداش پیروزی در نبردهای “گنگ استایل”، بدست آوردن مقدار مشخص، پول، نفت و الماس میباشد که از آنها باید برای توسعه محله خود استفاده کنید. علاوه بر این با پیشرفت سطح بازی و بدست آوردن مدال، رتبه شما در جدول رقابت افزایش می یابد. هر چقدر که در گسترش و زیباسازی منطقه تحت سلطه خود موفق تر باشید، به همان میزان افتخاراتی مانند سرمایه دار، نفت سالار، رییس بزرگ و غیره دریافت میکنید. گزارش نتیجه حمله و دفاع با قابلیت بازپخش و امکان گفتگوی آنلاین با سایر کاربران، از دیگر موارد قابل ذکر در بازی فوق هستند.

در بازی های سبک استراتژی یکی از عواملی که باعث جذب مخاطب و رضایت خاطر او میگردد، تنوع تجهیزات مختلف برای مبارزه، شهرسازی و غیره میباشد. همانطور که ملاحظه کردید، این تنوع تا حدودی در “گنگ استایل” نیز به چشم میخورد هرچند انتظار میرفت که از این لحاظ خلاقانه تر عمل شود. همچنین بهتر بود که سازماندهی حمله ها به اشکال مختلف امکان پذیر باشد تا هر دو طرف هیجان بیشتری را در نبردها حس کنند. در پایان باید گفت که بازی فوق دارای کمبودهایی است که امیدواریم به مرور و در بروزرسانی های بعدی برطرف گردند.

با توجه به موارد ذکر شده، AppReview امتیاز 4.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

گنگ استایل

قیمت :

این بازی اندرویدی نیز همانند سایر نمونه های مشابه به صورت رایگان قابل دریافت میباشد اما برای پیشرفت بهتر در آن باید تجهیزات خود را ارتقا دهید که برای این کار به الماس نیاز خواهید داشت. قیمت بسته های الماس در “گنگ استایل” با توجه به میزان کارایی آنها، منصفانه به نظر میرسد و از این رو AppReview، امتیاز 5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد.

صحنه هایی از بازی گنگ استایل

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 227 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:05

یک سال دیگر را همراه با کاربران عزیز پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم که با ارائه مطالب مفید، رضایت خاطر شما خوبان را فراهم نموده و بهترین انتخاب را پیش رویتان قرار دهیم. همچون روال سال های قبل، فهرستی از اپلیکیشن ها و بازی های برتر که نسبت به سایر برنامه های نقد و بررسی شده در اپریویو، از کیفیت بیشتری برخوردار بوده و میانگین امتیازات آنها از 4.5 بیشتر میباشد را تهیه کرده ایم. این فهرست در سال 1394 به شرح زیر است که برای آشنایی با هر کدام میتوانید بر روی نام آن کلیک کنید:

دسته آموزش :

هم آموز

آشپز توتین

دسته ابزارها :

قفل اثر انگشتی برنامه ها

دستیار ایرانسلی ها

دسته اجتماعی :

لایک بگیر اینستاگرام

فالوئر بگیر اینستاگرام

دسته اخبار و مجلات :

تگ (مجله زندگی)

دسته ارتباطات :

سامانه پیامک اسپاد

موبوگرام

پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد

دسته بازی :

حمله میکروب ها (استراتژی)

خوش رکاب (تفننی)

سبقت (مسابقه و سرعت) – این بازی جزو برگزیده های اپریویو میباشد.

100 درصد (دانستنی ها)

گنگ استایل (استراتژی)

دسته پزشکی :

اکسیر سبز– این اپلیکیشن جزو برگزیده های اپریویو میباشد.

دیجی دارو

دسته خرید :

گاما – متنوع ترین کیف و کفش ها

تخفیفان

دسته سرگرمی :

جدول مدرن

دسته کاربردی :

سامانه هوشمند همراه– این اپلیکیشن جزو برگزیده های اپریویو میباشد.

دسته کتاب ها و مراجع :

کتابخوان اسنیل ریدر

دسته مالی :

حسابداری شخصی شقایق

دسته مذهبی :

بچه های هیئت 2

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که تعداد برنامه و بازی های با کیفیت نسبت به سال های گذشته، رو به افزایش بوده و این موضوع نوید بخش آینده ای روشن در صنعت اپلیکیشن و بازی موبایل در ایران است.

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 185 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:05

دیجیتال مارکتینگ از ثبات کمی برخوردار بوده و استراتژی ها به طور پیوسته در حال تغییرند، از این رو لازم است تا همواره به وضعیت کنونی توجه داشت. چنانچه مایل به پیروزی در این پیکار هستید و می خواهید تا از مزایای دیجیتال مارکتینگ بهره مند شوید باید همگام با آخرین دستاوردها و پیشرفت های حاصل شده به پیش بروید. در این مطلب پیش بینی هایی از وضعیت دیجیتال مارکتینگ در سال 2016 به شما ارائه شده که در شکل دهی استراتژی های شما یاری می رساند.

1. جنب و جوش و فعالیت زیادی در عرصه تبلیغات ویدیویی حکمفرماست

به هر جا که بنگرید محتوای ویدیویی در حال رشد و پیشرفت می باشد، مردم به طور روزانه به تماشای صدها میلیون ساعت از ویدیوهای یوتیوب می نشینند. فیسبوک نیز در زمینه تبلیغات ویدیویی سرمایه گذاری انبوهی کرده، بینگ نیز گزینه های تبلیغاتی را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد و بالاخره گوگل نیز خود را برای استفاده از ویژگی ها و امکانات تبلیغات ویدیویی in-SERP آماده می کند.

تمامی این شواهد حاکی از رشد تبلیغات ویدیویی می باشد و انتظار می رود تا در سال 2016 مبالغ بیشتری صرف تبلیغات ویدیویی شود، از این رو لازم است تا بازاریابان با در نظر گرفتن این شرایط گام بردارند و نقش ویدیو در کسب و کار خود را نادیده نگیرند.

2. پلتفرم های اجتماعی لایو استریمینگ محبوبیت زیادی یافته اند

سال گذشته پلتفرم های لایو استریمینگ رسانه های اجتماعی روی کار آمدند، این حرکت با معرفی Meerkat در SXSW مارس در آستین، پایتخت تکزاس آغاز شد، سپس توییتر از فعالیت خود بر روی پلتفرمی با نام Periscope خبر داد و رقابتی بین این دو پلتفرم آغاز شد و Periscope در این پیکار برتری یافت.

نیمه آخر 2015 لایو استریمینگ اجتماعی به تکاپوی جدی افتاد، اما سال جاری همه چیز بیشتر و بیشتر از گذشته پیشرفت پیدا کرده و رشد می یابد. پیش بینی می شود تا افراد و کمپانی های بیشتری وارد این عرصه گردند و کاربران بیشتری به Periscope روی آورده و با چنین محتوای احساس راحتی کنند. چنانچه از دیدگاه بازاریابی به این قضیه بنگریم، برای برندها اهمیت دارد تا این رسانه جدید را با روش های منحصر به فرد و خاصی به کار گیرند.

3. موبایل، دسکتاپ را شکست می دهد

برای نخستین بار در طول تاریخ، تعداد کاربرانی که از موبایل برای دستیابی به اینترنت استفاده می کنند از تعداد کاربران دسکتاپ پیشی گرفته است. این رخداد به عنوان دوره ای تحولی در تاریخ وب رقم خورده و این نکته را خاطرنشان می کند که آینده در دستان گوشی های موبایل قرار دارد.

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال باید به این شرایط، نه به عنوان یک شوک بلکه به عنوان هشداری بنگرید که پیروزی موبایل نسبت به دسکتاپ را به شما گوشزد می کند. تمامی تلاش ها، مخصوصا در زمینه رسانه های اجتماعی باید پیرامون کاربران موبایل بهینه سازی شود. هنوز هم میدان برای دسکتاپ باز است، اما نه به عنوان پلتفرم مقدماتی و ترجیحی.

blog_17295_1

4. واقعیت مجازی رشد و توسعه چشم گیری را تجربه خواهد کرد

نشانه های متعددی حاکی از آن بودند که واقعیت مجازی در سال گذشته مرسومیت خود را در بین عموم مردم می یابد، اما این شرایط به وقوع نپیوست و هنوز هم راهی طولانی در پیش است تا این تکنولوژی مورد قبول انبوه مردم قرار گیرد. تمامی علایم نشان می دهند که این رشد چشم گیر در سال 2016 نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

مبنی بر Onit Digital، واقعیت مجازی کامل ترین گرایش به سوی تجربه ای که کاربران تاکنون داشته اند را به نمایش می گذارد. در ارتباط با بازاریابی دیجیتال، این تکنولوژی بدین معناست که شما به طور کامل مشتریان بالقوه خود را با تجربه ای از محصول خود محاصره کرده و دیدگاه واقع گرایانه تری از فعالیت های خود را به آنها ارائه می دهید.

5. بازاریابی رابطه مند مورد تاکید قرار گرفته است

در سال 2016 متخصصین با جدیت خواستار رشد بازاریابی رابطه مند هستند، طبق یکی از تعاریف، این عبارت به یک استراتژی برای پرورش میزان وفاداری، فعل و انفعالات و تعاملات درازمدت مشتریان باز می گردد. دستیابی به این هدف از طریق ترویج ارتباطات ingoing و باز و همراه با بهره گیری از کمپین های بازاریابی شخصی سازی شده که اشخاص را به صورت منفرد هدف قرار داده اند، صورت می پذیرد.

همگام با ظهور و رشد بازاریابی رابطه مند شاهد رشدی در هزینه ها و مخارج بازاریابی دیجیتال نیز می باشیم. این شرایط هشداردهنده اما کاملا طبیعی است. کسب و کارها در طول فرآیند بازاریابی تمرکز خود را بر روی تحکیم روابط خود با مشتریان می گذارند و تمرکز بر روی شبکه ها ارزان و گسترده کم رنگ تر از گذشته شده و جایگاه خود را از دست می دهد. نتایج به سودآوری بیشتری منجر شده و بازاریابان حاصل تلاش های خود را می بینند.

6. خودکارسازی فرآیند بازاریابی یک اولویت متداول می شود

بااهمیت شدن شخصی سازی بدین معنا نیست که خودکارسازی بازاریابی ارزش خود را در سال 2016 از دست خواهد داد، بالعکس، بسیاری بر این اعتقادند که بر امتیاز و برتری آن نیز افزوده خواهد شد. خودکارسازی بازاریابی، صنعتی 5.5 میلیارد دلاری است و بازاریابان با تکیه بر قابلیت های آن وظایف زمان بر خود را به صورت بهتری مدیریت خواهند کرد.

7. بازایابی مبتنی بر مکان رشد خواهد یافت

با رشد و گسترش تکنولوژی beacon، بازاریابان نیز از نحوه عملکرد این تکنولوژی آگاهی کسب می کنند و خلاقیت و نوآوری در این زمینه حرکت خود را آغاز می کند.

احتمالا بهترین بخش از بازاریابی مبتنی بر مکان به برندها در راستای پر کردن شکافی که بین بازاریابی دیجیتال آنلاین و شخصی حاکم است، ارتباط پیدا می کند.

گروهی از محققان در پایان سال 2015، مبلغ 9 میلیارد دلار را برای تلبلیغات موبایل بر مبنای مکان برآورد کرده و انتظار می رود که این رقم در سال 2018 به 15 میلیارد دلار برسد، لذا سال جاری دوره ای محوری جهت رشد و آموزش بازار می باشد. پیش بینی های انجام شده در این مقاله از دقت صد در صد برخوردار نیستند، اما یقینا مد نظر قرار دادن آنها در ساختاربندی استارتژی ها بی حاصل نخواهد بود.

منبع:

http://www.entrepreneur.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 17:43

هر کسب و کار برای اینکه بتواند تجارت خود را در سیر پیشرفت قرار دهد باید نظر مثبت مشتریان را جلب کند. بهترین راه برای این کار، نظرسنجی از مصرف کنندگان میباشد چون تجربه استفاده از کالاها و خدمات را به خوبی انتقال داده و حتی در بسیاری از مواقع، پیشنهادات سازنده ای در اختیار صاحبان کسب و کار قرار میدهند. حال روش های مختلفی برای این نظرسنجی وجود دارد که امروزه نسبت به قبل پیشرفته تر و سریع تر شده اند.

در ادامه یکی از این روش ها که در قالب اپلیکیشن و تحت عنوان “نظربازار” ارائه گردیده را به شما معرفی میکنیم. با ما در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراه باشید.

نظربازار

رابط کاربری :

به دلیل اینکه مخاطبان برنامه فوق از همه اقشار جامعه هستند، طراحی ساده ای برای محیط آن صورت گرفته تا حداکثر کارایی را داشته باشد. برای “نظربازار” میتوانیم به نقاط قوتی همچون رنگبندی زنده، فونت خوانا، آیکن های یکدست و چیدمان مرتب اجزای صفحه اشاره کنیم. هرچند ظاهر این اپلیکیشن اندرویدی بدون نقص به نظر میرسد اما انتظار میرفت که با دقت نظر بالاتر در انتخاب رنگ ها، خلاقیت بیشتر در طراحی عناصر گرافیکی و یا حتی استفاده از فونت مناسب تر، چهره جذاب تری برای آن خلق گردد.

جابجایی سریع و بدون پیچیدگی بین بخش های مختلف و استفاده راحت از امکانات، ویژگی هایی هستند که بطور ذاتی در اپلیکیشن فوق وجود دارند. البته باید گفت که در پیاده سازی رابط کاربری “نظربازار”، استانداردهای لازم رعایت شده اند و این نیز دلیل دیگری برای پیدایش خصوصیات مذکور بوده است. از این لحاظ تنها نواقص کوچکی در برنامه به چشم میخورد که چندان قابل اهمیت نیستند.

از نظر AppReview، امتیاز 3.5 از 5 به این بخش تعلق میگیرد.

نظربازار

کاربرد :

عملکرد این برنامه اندرویدی بدین صورت میباشد که فرم های نظرسنجی مختلی را به کاربران نشان داده و در ازای پاسخگویی به سوالات، امتیاز مشخصی به آنها اختصاص میدهد. با امتیازاتی که در “نظربازار” به دست می آورید، میتوانید بلیط شرکت در قرعه کشی، کارت شارژ تلفن همراه و کوپن تخفیف فروشگاهی تهیه نمایید و یا به موسسه محک کمک کنید. این کار از طریق منوی کناری و گزینه نقد کردن امتیاز انجام میپذیرد.

بد نیست بدانید که شرکت در نظرسنجی های اپلیکیشن فوق نیاز به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری ندارد. از طرف دیگر سوالات طولانی و خسته کننده نبوده و در مدت زمان کوتاهی میتوانید به آنها پاسخ دهید. هر کاربر در ابتدا باید به تعدادی سوال مشخص و عمومی پاسخگو باشد تا امتیاز اولیه را در “نظربازار” بدست آورد. پس از آن نظرسنجی های جدید از طریق اعلان به اطلاع کاربران میرسد تا در صورت تمایل شرکت کنند. لازم به ذکر است که امکان غیرفعال کردن اعلان ها در قسمت تنظیمات وجود دارد.

مورد دیگری برای توضیح دادن باقی نمی ماند و باید گفت که “نظربازار” از ایده خوبی بهره میبرد و میتواند در طولانی مدت برای پیشرفت کسب و کارها و همچنین افزایش رضایت مصرف کنندگان کالاها و خدمات مختلف، مفید واقع گردد. البته رسیدن به این هدف نیازمند توسعه و ایده پردازی بیشتر در برنامه فوق میباشد که باید بسیار هوشمندانه صورت بگیرد. امیدواریم تولیدکنندگان این برنامه در آینده و با افزایش قابلیت های آن در نسخه های بعدی، به این مهم دست یابند.

امتیاز AppReview به این بخش، 3 از 5 است.

نظربازار

قیمت :

این اپلیکیشن اندرویدی نه تنها کاملا رایگان است بلکه میتواند تا حدی باعث کسب درآمد شما نیز بشود! با توجه به این موضوع و اینکه “نظربازار” قابل استفاده برای همه اقشار جامعه میباشد، AppReview قانع میشود تا امتیاز 5 از 5 را به این بخش اختصاص دهد.

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 20:16

یکی از ویژگی های تعیین کننده متریال دیزاین به استفاده از رنگ جهت مشخص سازی و تاکید روی محتوای صفحه باز می گردد. با استفاده از کلاس Palette توسعه دهندگان قادر به استخراج رنگ های برجسته از یک بیت مپ جهت استفاده در اپلیکیشن ها به منظور شخصی سازی عناصر رابط کاربری خود می باشند.

در این مقاله نحوه ساخت یک آبجکت Palette از یک بیت مپ را فرا خواهید گرفت که مجموعه ای از آبجکت های Swatch است و امکان کار بر روی پروفایل های رنگی خاص و فهرستی از رنگ های قابل رویت از یک عکس را می دهد.

blog_17353_1

1. ساخت یک Palette

برای شروع کار نیاز به درون ریزی کتابخانه پشتیبانی پالت در پروژه خود دارید که این کار از طریق درج خط زیر در گره وابستگی های فایل build.gradle از پروژه صورت می پذیرد. این کتابخانه پشتیبان برای نسخه 7 است، اما کلاس های مرتبط با Palette با نسخه های قبل از اندروید API 7 نیز در دسترس می باشند.

پس از اجرای یک gradle sync بر روی پروژه، قادر به تولید یک Palette از یک بیت مپ می گردید. این کار را می توان با استفاده از Palette.Builder به صورت همزمان با فراخوانی متد ()generate بدون هیچ پارامتری انجام داد و یا می توان آن را به صورت غیرهمزمان و با فراخوانی (generate(Palette.PaletteAsyncListener به انجام رسانید. از آنجایی که ساخت یک Palette زمان بر است، پیشنهاد می شود تا متد غیرهمزمان تنها از یک ترد پیش زمینه فراخوانی شود. علاوه بر دو متد تولید، کلاس Palette.Builder دارای تعدادی متد کاربردی دیگر نیز می باشد.

– (maximumColorCount(int numOfSwatches به شما امکان تغییر تعداد آبجکت های Swatch که باید از این بیت مپ تولید شوند را می دهد و مقدار پیش فرض برای سازنده 16 است. هرچه آبجکت های Swatch بیشتری تولید کنید، مدت زمان تولید Palette نیز به موازات آن بیشتر طول می کشد.

– (resizeBitmapSize(int maxDimension اندازه بیت مپ را تغییر می دهد و بزرگ ترین ابعاد آن به اندازه مقداری خواهد بود که توسط این متد ارسال شده، هرچه بیت مپ بزرگ تر باشد، تولید Palette نیز بیشتر طول خواهد کشید، به صورت مشابه بیت مپ های کوچک تر سریع تر پردازش می شوند، اما ممکن است به رنگ ها لطمه وارد شود.

قطعه کد زیر نحوه ساخت یک بیت مپ از منبع لوکال و ساخت یک آبجکت Palette به صورت غیرهمزمان را نشان می دهد.

زمانی که Palette ساخته شد می توانید کار با آبجکت های Swatch را آغاز نمایید.

2. Swatch ها

آبجکت های Swatch رنگ های تولید شده از یک پالت تصویر را به نمایش می گذارند، هر Swatch دربرگیرنده:

– یک مقدار RGB و HSL برای رنگ می باشد.

– نرخ تراکم نمایش دهنده تعداد پیکسل های نمایش داده شده با استفاده از Swatch می باشد.

– مقدار رنگ که می توان برای متن عنوان نمایش داده شده در رنگ اولیه Swatch مورد استفاده قرار داد.

– یک مقدار رنگ که در بدنه متن نمایش داده شده در رنگ اولیه Swatch قابل استفاده است.

پروفایل های Swatch

هر پالت دارای مجموعه ای 6 پروفایل رنگی پیش تعریف شده است:

– vibrant

– light vibrant

– dark vibrant

– muted

– light muted

– dark muted

هرکدام از این موارد به نحوی کاربردی اند و این امر بستگی کاملی به طراحی اپلیکیشن شما دارد، vibrant و dark vibrant بیشتر از سایر پروفایل ها مورد استفاده قرار می گیرند، لازم به ذکر است که هر کدام از این پروفایل ها ممکن است null باشند، بنابراین باید شرایط را مدیریت کنید. در پروژه نمونه، در متد (onGenerated(Palette palette از Palette.Builder غیرهمزمان، می توانید نحوه خارج کردن هر پروفایل Swatch را مشاهده کنید.

(setViewSwatch(TextView view, Palette.swatch swatch متدی است که یک Swatch و TextView را می گیرد و پس زمینه TextView و رنگ های متن از مقادیر موجود در Swatch را ست می کند. همانطور که مشاهده می کنید، اول از همه باید null بودن Swatch را چک کنیم و در صورت خالی بودن، آن ویو را مخفی نماییم.

blog_17353_2

Swatchهای افزونه

علاوه بر Swatch های استاندارد، هر Palette شامل لیستی از آبجکت های Swatch عمومی که از بیت مپ تولید شده اند نیز می باشد که می توان آنها را به عنوان یک List و با استفاده از متد ()getSwatches از Palette بازیابی کرد.

در پروژه نمونه این List بازیابی شده و درون یک <ArrayAdapter<Palette.Swatch قرار می گیرد، سپس رنگ اولیه Swatch و رنگ بدنه متن به همراه تعداد پیکسل های نمایش داده شده توسط Swatch در بیت مپ نمایش داده می شوند. لازم به ذکر است که این لیست ترتیب خاصی ندارد و در پروژه نمونه ترتیب موارد بر اساس مقدار تراکم آنها می باشد.

در این قطعه کد mAdapter آداپتوری از آبجکت های Swatch همراه با متدهای زیر می باشد:

blog_17653_3

نتیجه گیری

در این مقاله درباره کتابخانه پشتیبانی Palette و نحوه استخراج swatch های رنگی از بیت مپ آموختید که به شما در جهت شخصی سازی عناصر رابط کاربری مانند پس زمینه و متن یاری می رساند. در صورتی که این کلاس را همراه با کلاس هاس Color و ColorUtil که در نسخه 4 کتابخانه پشتیبان در دسترس است، مورد استفاده قرار دهید، گزینه های بیشتری نیز برای رنگ آمیزی اپلیکیشن در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

منبع:

http://code.tutsplus.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 17:01

گوگل نخستین نسخه پیش نمایشی از اندروید N را برای توسعه دهندگان منتشر ساخته و توسعه دهندگان می توانند از این طریق با امکاناتی که در نسخه جدید اندروید روی کار خواهند آمد آشنا گردند. در این مطلب جالب ترین و جذاب ترین امکانات این نسخه از اندروید را به شما معرفی می کنیم.

گوگل اظهار داشته که این اولین پیش نمایش از این نسخه جدید اندروید است و به احتمال بسیار زیاد، پیش از انتشار نهایی و رسمی اندروید در تابستان سال جاری، شاهد تغییرات دیگری نیز در این سیستم عامل محبوب خواهیم بود. نسخه پیش نمایشی کنونی ما را از امکانات گوشی و تبلت ها در سال جاری مطلغ می سازد.

حالت اسپلیت برای صفحه نمایش

blog_17341_1

یقینا بزرگ ترین امکان در این نسخه قابلیت مولتی تسکینگ به صورت اسپلیت اسکرین است که به کاربر امکان استفاده از دو اپلیکیشن در کنار هم را می دهد. برخی از گوشی ها مانند سامسونگ هم اکنون نیز میزبان چنین امکانی هستند، اما با روی کار آمدن اندروید N تمامی گوشی ها از این ویژگی کاربردی بهره مند می گردند. با مراجعه به بخش اپلیکیشن های اخیر و ضربه زدن روی یک اپلیکیشن و نگه داشتن آن و کشیدن آن به سمت بالا یا پایین صفحه (یا چپ و راست که بستگی به جهت کنونی صفحه نمایش دارد) قادر به استفاده از این ویژگی خواهید بود. به نظر می رسند که توسعه دهندگان نیز محبور باشند قابلیت مذکور را به اپلیکیشن های خود بیفزایند، اما احتمال این نیز وجود دارد که نسخه N اندروید به تمامی اپلیکیشن ها چنین اختیاری را ندهد.

اندروید N دارای حالت picture-in-picture است که با کمک آن می توانید در حین استفاده از  گوشی، ویدیو را در پنجره کوچک تماشا کنید. بنا بر مستندات موجود در داکیومنتیشن گوگل این گزینه برای اندروید تی وی در نظر گرفته شده، اما در آن اسمی از گوشی ها و تبلت ها برده نشده است.

نوتیفکیشن های قدرتمندتر

blog_17341_2

قسمت نوتیفیکیشن ها در اندروید N کمی متفاوت تر از نسخه کنونی به نظر می رسد، اما این بخش میزبان قابلیت های جدیدی نیز خواهد بود. توسعه دهندگان هم اکنون می توانند از ویژگی direct reply در اپلیکیشن های خود استفاده کنند، با این امکان می توانید بدون باز کردن اپلیکیشن به یک پیام پاسخ دهید، چیزی مشابه عملکرد کنونی اپلیکیشن های گوگل.

نوتیفیکیشن های bundled نیز قابلیت جالب دیگری است که به اندروید امکان گروه بندی نوتیفیکیشن های یک اپلیکیشن خاص را می دهد، این نوتیفیکیشن ها در مرحله بعد به نوتیفیکیشن های مجزا گسترش می یابند، در نتیجه قادر به مشاهده جزئیات بیشتر درباره نوتیفیکیشن مورد علاقه خود می گردید. این قابلیت برای اپلیکیشن های چت و پیام رسان بسیار کاربردی خواهد بود، چرا که این دسته از اپلیکیشن ها نوتیفیکیشن های متعددی دریافت می کنند و بدین طریق می توانید پیش از خواندن آنها بفهمید که کدامیک مهم تر از بقیه می باشد. استفاده از این امکان همراه با قبلیت پاسخگویی مستقیم قدرت بیشتری نیز می یابد و می توانید نوتیفیکیشن ها را تقسیم بندی کرده و یکی یکی به هر کدام از آنها پاسخ دهید.

عمر طولانی تر باتری

blog_17341_3

Doze یکی از جالب ترین قابلیت های نسخه مارشمالو از اندروید بود، این قابلیت گوشی را به حالت خواب می برد و بدین ترتیب موجب صرفه جویی در مصرف باتری می گردید، لازم به ذکر است این قابلیت تنها زمانی فعال می شود که نشسته اید و گوشی شما حرکت نکرده و لمس نمی شود، آن هم برای مدتی خاص. از آنجایی که اکثر ما با گوشی های خود در حال حرکت می باشیم، این ویژگی به طور مستمر فعال نمی گردد. روش هایی برای ارتقای این ویژگی وجود دارند، اما این روش ها نیز معمولا آنچه را که ما خواستار آن هستیم به انجام نمی رسانند.

اما اندروید N عملکرد بهتری را در این زمینه از خود به نمایش می گذارد، بدین ترتیب که هر زمان صفحه خاموش است به حالت Doze سبک تری می رود و در صورتی که این حالت بدون استفاده ثابت باقی بماند به حالت Doze معمولی و عمیق می رود. اطلاع از چگونگی عمکلرد این قابلیت در اندروید N بسیار هیجان انگیز است، اما اینکه در شرایط واقعی چه کارآیی به نمایش گذاشته خواهد شد خود جای پرسش دارد.

منوی تنظیمات با قابلیت شخصی سازی بیشتر

blog_17341_4

بخش تنظیمات کشویی اندروید به شما امکان دسترسی به وای فای، روشن کردن Do Not Disturb و استفاده از گوشی به عنوان چراغ قوه را می دهند، اما متاسفانه دسترسی به این منو در اکثر گوشی ها به دو درگ نیاز دارد.

در اندروید N یک درگ کشوی نوتیفیکیشن را باز می کند و سه گزینه اول تنظیمات سریع در بخش بالایی قرار گرفته اند و نیازی به درگ کردن دوباره نیست، چنین شرایطی موجب راحتی بیشتر کاربران می گردد، با درگ کردن برای بار دوم کشو به طور کامل به نمایش در می آید، در اندروید N قادر به انتخاب گزینه هایی که مایل به نمایش آنها در تنظیمات می باشید، هستید. علاوه بر این امکان حذف گزینه های موردنظر و یا چیدمان دوباره آنها نیز در اختیار شما قرار گرفته است. این امکان در اندروید مارشمالو نیز توسط یک امکان مخفی در دسترس بود، اما در اندروید N این امکان به صورت پیش فرض وجود دارد.

امکانات مخفی جدید در UI Tuner سیستم شامل حالت شب خودکار

blog_17341_5

تنظیمات قابل شخصی سازی سریع در یک منوی مخفی به نام System UI Tuner قرار داده شده اند و این منوی مخفی دارای چندین گزینه جدید در اندروید N می باشد، شامل Do Not Disturb با امکان شخصی سازی بیشتر، گزینه ای برای حذف آیکون ها از نوار وضعیت، درجه بندی رنگ برای صفحه نمایش و یک حالت شب.

حالت شب گوشی را از black-on-white به white-on-grey می برد و درجه رنگ را به سایه قرمزرنگ تری تبدیل می کند و میزان روشنایی صفحه را نیز کاهش می دهد. این گزینه برای افرادی که تا پاسی از شب با گوشی خود کار می کنند بسیار کاربردی به نظر می رسد. فعال سازی گزینه به صورت خودکار و با توجه به ساعت گوشی نیز امکان پذیر است.

ذخیره ساز دیتا، بلاک کردن تماس ها و غیره

blog_17341_6

حالت ذخیره ساز دیتا چیزی مشابه ذخیره ساز باتری است که هم اکنون نیز در اندروید وجود دارد و برای ذخیره کردن در شرایطی که در حال نزدیک شدن به پایان ظرفیت دیتای خود هستید تعبیه شده است. قابلیت جدید دیگر امکان بلاک کردن برخی از تماس های دریافتی است که در اپلیکیشن های متعدد باز می شود و می توانید یک شماره را در تماس گیرنده بلاک کنید، با این کار آن شماره خاص در هنگ اوت نیز بلاک می گردد. در داکیومنتیشن گوگل به گزینه های دیگری مانند زمان بوت سریع تر، اسکرینینگ تماس و بهبودها دیگر نیز اشاره شده است.

اندروید N تصحیحات متعدد دیگری در زمینه رابط کاربری را نیز در بر گرفته که از ظاهر نوتیفیکیشن ها تا صفحه تنظیمات با جزئیات بیشتر گسترده است، اطلاعات مفیدی نیز به منوی اصلی افزوده شده اند.

موارد مذکور تنها بخشی از امکانات مورد انتظار از این نسخه اندروید می باشند، اما به یقین امکانات جدیدتری نیز در نسخه رسمی این سیستم عامل که در سه ماهه سوم سال جاری رونمایی می شود، جای خواهند گرفت، تنها باید منتظر انتشار رسمی نسخه N اندروید بود.

منبع:

http://www.howtogeek.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 3:50

حتما در طول روز با تبلیغات گسترده داروهای ضد چاقی و ضد لاغری و همچنین موسسه های مختلف در این رابطه روبرو میشوید. این همه تبلیغ تنها به دلیل اشتیاق مردم برای داشتن اندام متناسب بوده که تمایل دارند به وزن ایده آل خود دست یابند. بدین منظور روش های متفاوتی ارائه گردیده که رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی بین همه آنها مشترک میباشد و کافی است تا افراد راه صحیح آن را فرا گیرند.

برنامه ای که در ادامه با آن آشنا خواهید شد، “رژیم غذایی سریع و موثر” نام دارد و روش های مذکور را در اختیار شما قرار میدهد. ما را در معرفی، نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراهی کنید.

رژیم غذایی سریع و موثر

رابط کاربری :

قالب گرافیکی اپلیکیشن فوق در عین حال که با رعایت یکپارچگی و حفظ کارایی برای مخاطب طراحی شده، دارای نقاط قوتی همچون رنگبندی زنده و هماهنگ، آیکن های یکدست و زیبا، فونت مناسب، چیدمان مرتب اجزای صفحه و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی میباشد. باید گفت که نقص بزرگی در ظاهر این برنامه اندرویدی وجود ندارد هرچند انتظار میرفت که با دقت نظر و حسن سلیقه بیشتر، چهره جذاب تری برای “رژیم غذایی سریع و موثر” طراحی گردد.

برنامه فوق دارای بخش های مختلف بوده که جابجایی بین آنها بدون پیچیدگی و با سرعت بالا انجام میپذیرد و استفاده از امکانات موجود نیز راحت است. این ویژگی ها به دلیل رعایت استانداردهای لازم در پیاده سازی رابط کاربری و همچنین به کارگیری تکنیک های اصولی به وجود آمده اند و از این لحاظ نقص خاصی در “رژیم غذایی سریع و موثر” به چشم نمیخورد.

امتیاز AppReview به این بخش، 4.5 از 5 است.

رژیم غذایی سریع و موثر

کاربرد :

ارائه روش های مختلف برای کاهش یا افزایش وزن در قالب مقاله، وظیفه اصلی این اپلیکیشن اندرویدی میباشد که این مقاله ها شامل رژیم های غذایی متنوع، برنامه های ورزشی و اطلاعات عمومی درباره خوراکی ها، عوارض احتمالی رژیم درمانی و غیره میگردد. در واقع دو برگه اول در صفحه اصلی “رژیم غذایی سریع و موثر” به همین امر اختصاص یافته که یکی از آنها به لاغری و دیگری به چاقی مربوط میشود.

با لمس عنوان هر کدام از نوشته ها در اپلیکیشن فوق، میتوانید متن آن را مطالعه کنید و از امکاناتی همچون افزودن به علاقه مندی ها و اشتراک گذاری بهره ببرید. علاوه بر این همراه با نوشته هایی که در رابطه با یک رژیم غذایی هستند، برنامه روزانه تغذیه نیز ارائه میگردد که برای مشاهده آن کافی است آیکن به شکل ساعت را لمس نمایید. بد نیست بدانید که در “رژیم غذایی سریع و موثر” بخش مفیدی برای آشنایی با کالری مواد غذایی وجود دارد که ابزار جستجو با قابلیت نمایش نتایج هنگام تایپ در آن به چشم میخورد.

محتوای برنامه فوق تنها به متن ختم نمیشود و قسمتی از آن به ویدیوهای آموزشی در رابطه افزایش یا کاهش وزن و رسیدن به اندام آیده آل مربوط میگردد. البته برای مشاهده ویدیوهای موجود در این قسمت به وبسایت آپارات لینک داده خواهید شد که از آنجا میتوانید به دانلود کلیپ ها نیز اقدام کنید. یکی از بخش های جالب “رژیم غذایی سریع و موثر”، انگیزه ها نام دارد که در آن تصاویری از افراد موفق در امر دستیابی به اندام تناسب و کاهش وزن، به نمایش درمی آید!

قبل از اینکه رژیم غذایی و برنامه ورزشی برای کاهش یا افزایش وزن را شروع کنید، باید از وضعیت جسمانی خود بطور کامل آگاه شوید. به همین دلیل در “رژیم غذایی سریع و موثر” بخشی تحت عنوان فرمول های سلامتی پیش بینی گردیده که در آن میتوانید با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل قد، وزن، جنسیت، سن و میزان فعالیت روزانه، شاخص توده بدن (BMI) و مقدار کالری مورد نیاز خود را محاسبه نمایید. ابزار جستجوی نوشته ها، از آخرین امکانات قابل ذکر در اپلیکیشن فوق میباشد که در سربرگ قرار گرفته است.

در پایان باید گفت که “رژیم غذایی سریع و موثر” از لحاظ مقدار و کیفیت محتوا در حد مطلوبی قرار دارد و میتواند رضایت خاطر مخاطبان حود را فراهم کند. امکانات موجود نیز کافی به نظر میرسند اما بهتر بود که برای افزایش کارایی، ابزارهای دیگری در این برنامه گنجانده شوند و همچنین کمبودهایی مانند امکان بروزرسانی فهرست نوشته ها، یادآور برای دنبال کردن رژیم های غذایی و یا حتی قابلیت برنامه ریزی از طرف کاربر برطرف گردند.

با توجه به موارد ذکر شده، AppReview امتیاز 4 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد.

رژیم غذایی سریع و موثر

قیمت :

این برنامه اندرویدی با صرف هزینه ای ناچیز قابل دریافت میباشد و قیمت آن با توجه به مواردی که در دو بخش قبل ذکر شد، منصفانه به نظر میرسد. از طرف دیگر، “رژیم غذایی سریع و موثر” میتواند مورد استفاده همه اقشار جامعه قرار بگیرد و به همین دلیل، AppRreview امتیاز 5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 198 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 3:50

در بازاریابی یک حقیقت وجود دارد که مطابق با آن نحوه ارائه محصول آن را موفق می گرداند و در این بین کیفیت کمپین تبلیغاتی شما اهمیت چندانی ندارد. به منظور کسب اطمینان از اینکه اپلیکیشن موبایل شما به بیشترین میزان بازگشت سرمایه مورد انتظار خود دست یافته، باید بر روی یک استراتژی بازاریابی با طراحی خوب سرمایه گذاری کنید، بدین ترتیب قادر به دستیابی به صدها و یا حتی هزاران دانلود می گردید. از طریق نکات زیر قادر به ساختاردهی یک طرح بازاریابی موبایل می باشید.

blog_17071_1

1. شناخت مخاطبین

در صورت عدم شناسایی و شناخت مخاطبین اصلی، تحت هیچ شرایطی قادر به دستیابی به فروش بالا و مورد انتظار نخواهید بود. اول از همه لازم است تعیین کنید که اپلیکیشن شما به دست چه کسی خواهد رسید و سپس اقدام به طراحی آن کنید. در زیر چندین عامل تاثیرگذار را مشاهده می کنید که باید در طول فرآیند مورد نظر قرار داده شوند:

– رده سنی

– علایق

– اطلاعات فنی

– صنعت

2. کلمه های کلیدی را نادیده نگیرید

قابلیت کشف در اپ استورها یکی از عوامل مهم و تعیین کننده در زمان انتشار اپلیکیشن می باشد. حداقل 63% از کاربران آی او اس به صورت ارگانیک اقدام به جستجوی اپلیکیشن ها می کنند، ولی از این میان 83% از اپلیکیشن ها شانس دیده شدن در اپ استور را ندارند و نمی توان با جستجوی معمولی آنها را یافت. این آمار و ارقام اهمیت و جایگاه کلمات کلیدی و انجام تحقیقات و بهینه سازی ها را پررنگ تر می کند. چنانچه مایل به جذب ترافیک ارگانیک بیشتر برای وب سایت و اپلیکیشن خود هستید باید با بکار گرفتن رویکردهای صنعت و بروز ماندن با آخرین دستاوردها بر روی استراتژی های بهینه سازی اپ استور تمرکز کنید.

3. حضور آنلاین

حضور آنلاین اپلیکیشن را بهبود ببخشید و اپلیکیشن را در وب سایت خود به نمایش گذارید و در سایر کانال های بازاریابی خود نیز آن را مورد استفاده قرار دهید. حتی می توانید یک وب سایت جامع را به اپلیکیشن خود اختصاص دهید. در زیر چندین ایده برای انجام این کار فهرست شده اند:

صفحه هدف: صفحه اصلی وب سایت را به اپلیکیشن خود اختصاص دهید. درج لینک دانلود و QR کدهای قابل اسکن که بازدیدکنندگان را مستقیما به اپ استور هدایت می کنند نیز بسیار مهم است. بر روی مزایایی مانند قابلیت صرفه جویی در زمان، اطلاعات محصول و غیره تاکید کنید و امکانات کلی آن را نیز به نمایش گذارید. اسکرین شات ها و ویدیوهای تبلیغاتی نیز از جمله مزیت های برنده در این جهت محسوب می شوند.

مقالات وبلاگ: هر از گاهی اقدام به انتشار و ارسال آپدیت های منظم برای بخش وبلاگ نمایید. از آخرین بروزرسانی صورت گرفته در امکانات و گرایشات کاربر به منظور جلب توجه مشتریان جدید استفاده کنید.

بنرها: به طراحی بنرهای قابل کلیک در وب سایت اقدام کنید که دربرگیرنده اطلاعات و لینک های مهم باشد، مانند لینک دانلود اپلیکیشن و یا نوشته وبلاگ با مضمون اپلیکیشن.

ایمیل ها: به طور منظم اقدام به ارسال ایمیل های بروزرسانی برای کمپین های تبلیغاتی خود کنید، می توانید برخی از محتوای صفحه اصلی خود را نیز مورد استفاده قرار داده و آن را در به صورت یکپارچه همراه با کمپین بازاریابی ایمیل خود استفاده کنید.

4. لانچ اپلیکیشن را برنامه ریزی کنید

چنانچه انتشار اپلیکیشن به درستی صورت پذیرد، اپلیکیشن حجم انبوهی از دانلودها را نسیب خود خواهد کرد. روزی را که مایل به انتشار اپلیکیشن هستید در برنامه کاری قرار داده و “انتشار رسمی اپلیکیشن” را تبلیغ کنید و مشتریان را از آن آگاه سازید. اطلاع رسانی از طریق رسانه های اجتماعی نیز بسیار مهم است، می توانید پیشنهادات انحصاری و تیزرهای تبلیغاتی را نیز در آنها بگنجانید. زمانی که روز انتشار نهایی اپلیکیشن فرا رسید صدها مشتری اپلیکیشن شما را در دست خواهند داشت.

5. به مشتریان خود گوش فرا دهید

در نخستین مرحله انتشار اپلیکیشن به دقت به بازخوردهای دریافتی از سوی مشتریان خود گوشی فرا دهید. درج یک فرم در اپلیکیشن و وب سایت نیز می تواند سودمند باشد. به نقد و بررسی های انجام شده در اپ استور و شکایات صورت گرفته از جانب مشتریان توجه کنید. کانال های ارتباطی را برای طولانی مدت باز نگه داشته و تلاش خود را برای بهبود رتبه بندی اپلیکیشن ادامه دهید.

6. ویدیوها را مد نظر قرار دهید

ویدیوها یکی از بهترین راه ها برای نمایش قابلیت های اپلیکیشن به شمار می روند، این نوع رسانه قدرت بیشتری نسبت به کلمات و اسکرین شات ها دارند و از طریق آنها کاربران می توانند یک نگاه سریع و اجمالی به تجربه کاربری اپلیکیشن بیندازند. با ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه رابط کاربری اپلیکیشن را به کاربر نمایش دهید و از ساخت ویدیوهای بی کیفیت خودداری کنید، چنانچه منابع کافی برای این کار در دسترس قرار ندارد از ساخت ویدیو به طور کامل صرف نظر کنید، چرا که یک ویدیوی بی کیفیت موجب تاثیرگذاری منفی بر روی کاربران خواهد شد. با استفاده از ویدیوهای کوتاه و واضح می توانید اپلیکیشن را در وب سایت هایی مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام ترویج دهید. شاید این ویدیو رشد چندانی نداشته باشد، اما بدون شک آمار دانلود اپلیکیشن را بالا برده و نشان از حرفه ای بودن می باشد.

منبع:

http://www.entrepreneur.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 437 تاريخ : يکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت: 20:46

فیسبوک با بکار بردن تکنولوژی هوش مصنوعی قصد دارد آگاهی بهتر و بیشتری از مناطق سکونت بشر در سراسر جهان کسب نماید. این تکنولوژی به شرکت محبوب در عرصه شبکه های اجتماعی امکان می دهد تا نقشه های دقیق تر و جزئی تری از جمعیت پراکنده در مساحت 21.6 میلیون کیلومتر مربع پیدا کند، این نقشه ها از دقت و کیفیت بهتری نسبت به نقشه های معمولی و سنتی برخوردارند، با این کار فیسبوک می تواند از مکان هایی اطلاع یابد که باید پهپادهای خورشیدی خود جهت ارسال سیگنال های رایگان اینترنتی را بفرستد.

در یک پست فیسبوکی، بنیان گذار و مدیر کمپانی، آقای مارک زاکربرگ بیان داشت که 15.6 میلیارد تصویر ماهواره ای توسط هوش مصنوعی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند و هدف از این کار ساخت نقشه ای برای برجسته سازی مکان استقرار جمعیت افراد می باشد. او اظهار داشت که نتایج نهایی با سایرین نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد و سایر سازمان ها نیز می توانند این نقشه ها را مورد استفاده قرار دهند، بدین ترتیب افرادی که مایل به رساندن انرژی، امکانات سلامتی و انتقال زیرساخت ها هستند نیز از این امکان بهره مند خواهند گردید و در صورت وقوع بلایای طبیعی این نقشه امدادرسانی را تسهیل می بخشد.

blog_17281_1

قطعا دلیل اصلی فیسبوک برای چنین اقدامی فراهم آوردن داده های دقیق برای هدف قرار دادن افرادی است که در دنیا هنوز به اینترنت دسترسی ندارند و در مناطق محروم مستقر شده اند. آنگونه که زاکربرگ به آن اشاره کرده، بسیاری از مردم در مناطق دور افتاده زندگی می کنند و اطلاعات دقیقی از محل سکونت چنین افرادی در دست نمی باشد. اطلاعات جمع آوری شده توسط پهپادهای خورشیدی کمپانی برای جهت یابی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، بدین ترتیب اینترنت به صورت کارآمدتری نسبت به گذشته در اختیار افراد قرار می گیرد و آنها می توانند با کمک گوشی های موبایل خود اینترنت را مورد استفاده قرار دهند.

برقراری ارتباط بین 5 میلیارد نفری که اکنون از اینترنت محروم اند، ماموریتی است که زاکربرگ بر عهده گرفته و به دنبال پیشبرد ابتکار Inteet.org خود نیز می باشد. زاکربرگ در خلال سفر خود در هند بیان داشت که تلاش های صورت گرفته از سوی کمپانی به حضور آنلاین 15 میلیون نفر در سراسر جهان یاری رسانده که رقمی تاثیرگذار می باشد.

او به طور مکرر از دسترسی جهانی به اینترنت سخن می گوید و معتقد است که چنین چیزی منجر به رشد مشاغل، توسعه و ایجاد فرصت های جدید می گردد.

منبع:

http://venturebeat.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت: 16:14

مایکروسافت جهت خریداری زامارین و پلتفرم موبایل آن وارد توافق شده، تاریخچه همکاری این دو کمپانی به فعالیت برای ادغام زامارین برای ویژوال استودیو، Microsoft Azure، آفیس 365 و Enterprise Mobility Suite مایکروسافت باز می گردد.

با ارتباط با ویژوال استودیو، زامارین یک پلتفرم توسعه موبایل را در اختیار قرار می دهد که توسعه دهندگان را قادر به ساخت اپلیکیشن های موبایل با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ نموده و یک تجربه اپلیکیشن نیتیو را برای آی او اس، اندروید و ویندوز ارائه می دهد. رویکرد زامارین توسعه دهندگان را از مزایای NET. برای ساخت اپلیکیشن های موبایل و استفاده از سی شارپ به منظور نوشتن در APIهای نیتیو و قابلیت های موبایلی که توسط هر پلتفرم در اختیار قرار گرفته بهره مند می کند. با بهره گیری از این قابلیت کراس پلتفرم، توسعه دهندگان می توانند کدهای معمول را بین اپلیکیشن های آی او اس، اندروید و ویندوز به اشتراک بگذارند.

blog_17077_1

مبنی بر آخرین اظهارات مایکروسافت، با این اقدام قادر به ارتقای ابزارها و سرویس ها و یکپارچه سازی عمیق تر آنها و در اختیار قرار دادن یک تجربه اپلیکیشن موبایل یکپارچه می باشیم. ادغام زامارین، سرویس های تیمی ویژوال استودیو و Azure یک راه حل توسعه موبایل کامل را در اختیار قرار می دهد که آنچه را که توسعه دهندگان برای توسعه اپلیکیشن نیاز دارد ارائه می کند، بدین ترتیب فرآیند توسعه، تست و تحویل اپلیکیشن برای تمامی گوشی های موبایل در اختیار قرار می گیرد.

منبع:

https://appdevelopermagazine.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت: 7:48

آیا شما اقدام به ساخت یک استراتژی مستندسازی شده برای بازایابی محتوای خود نموده اید؟ آیا به آن عمل می کنید؟ آیا محتوا را طبق یک برنامه زمانی قابل پیش بینی منتشر می سازید؟ چنانچه پاسخ این سوالات مثبت باشد بدین معناست که یک قدم جلوتر از سایر کارآفرینان و کسب و کارها قرار دارید.

همواره راه هایی برای تقویت تمرکز و ارتقای میزان کارآمدی محتوا وجود دارد و در این مطلب به سه راه عمده برای موفقیت در توسعه بازاریابی محتوا اشاره شده، با ما همراه باشید.

blog_17263_1

1. آگاهی کامل از تجزیه و تحلیل ها

به عنوان یک صاحب کسب و کار باید همواره از امتیازات خود مطلع باشید که این امتیاز برای صاحبان کسب و کار معمولا ارقام مرتبط با درآمد و سود می باشد. این معیارها پیروزی یا شکست شما را به نمایش می گذارند و شما را از بابت لزوم تصحیحات احتمالی آگاه می سازند.

شرایط مشابهی در بازاریابی محتوا نیز حکمفرماست، ممکن است شما در حال بکارگیری استراتژی هایی باشید که به شما در راستای دستیابی به اهداف کمک می کنند و یا نیازی برای اعمال اصلاحاتی در روند کنونی احساس شود. ممکن است این موضوع ذهن شما را درگیر کرده باشد که چه معیارهایی باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرند. این موضوع به ماهیت کسب و کار شما و درآمدی که مایل به دستیابی به آن هستید دارد، برای نمونه معیارهای SaaS با معیارهای تجارت الکترونیک متفاوت اند.

در زیر چهار مورد کلی که بیشتر از همه اهمیت دارد فهرست شده است:

ترافیک و بازدیدها: تعداد افرادی که محتوای شما را مشاهده می کنند و تعداد افرادی که آن را به طور کامل می خوانند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی: تعداد افرادی که محتوای شما را در فیسبوک، لینکدین، گوگل پلاس و غیره به اشتراک گذاشته اند. این معیار جذاب است، اما اهمیت آن به اندازه ای نیست که برخی افراد تصور می کنند.

ایجاد علاقه مندی و اشتراک ایمیل: ثبت نام هایی که برای نسخه آزمایشی نرم افزار و یا لیست ایمیل صورت پذیرفته است، این مورد یکی از معیارهای مهم برای پیگیری در بازاریابی محتوا می باشد.

فروش ها: تعداد مشتریان راضی که سرویس یا محصول شما را خریداری کرده اند، جایی که تمامی حقایق و مشکلات آشکار می شوند.

با پیگیری و بررسی میزان فروش، قادر به تولید محتوایی خواهید بود که بین افراد مبادله می شود.

2. بکارگیری اتوماسیون ایمیل

به احتمال زیاد ایمیل در استراتژی بازاریابی شما نقش کلیدی دارد، برخی از مشتریان محتوا به طرز باورنکردنی به خریداران تبدیل می شود، اما تعداد این دسته از مشتریان بسیار کم است.

برخی دیگر نیازمند پرورش و متقاعد شدن از طریق محتوایی با ارزش افزوده بیشتر می باشند و در این بخش اتوماسیون ایمیل به کمک می آید. شما قادر به آماده سازی پیام های شخصی سازی شده که مطابق با یک برنامه زمانی برای مشترکین ارسال می شوند می باشید، علاوه بر این لازم است تا به بخش بندی پایه کاربری خود نیز بپردازید، بدین ترتیب مشتریان تنها پیام های مرتبط را دریافت خواهند نمود.

اتوماسیون نیازمند یک برنامه ریزی دقیق است، زیرا بازدیدکنندگان متفاوت عضو بخش های متفاوت از وب سایت شده اند. احتمال دارد مشترکین علاقه مندی های متفاوتی را داشته باشند و این موضوع به محتوایی مرتبط است که با مشاهده آن تصمیم به عضویت گرفته اند.

طبقه بندی فهرست کاربران بر اساس علاقه مندی های گوناگون و پیاده سازی یک سفر برای هر مشتری به صورت مجزا اهمیت دارد. بدین ترتیب از نوع ایمیل هایی که باید برای هر یک از این گروه ها ارسال کنید آگاه خواهید شد. برای نمونه اگر وب سایت شما به گیتار ارتباط پیدا می کند، برخی از بازدیدکنندگان ممکن است به یادگیری دروس علاقه مند باشند و برخی دیگر به خواندن نقد و بررسی ها علاقه داشته باشند.

در این نوع سناریو، باید دروس رایگانی را در اختیار افرادی که مایل به یادگیری نحوه نواختن گیتار هستند قرار داده و هدف نهایی شما حول محور فروش یک منبع یا کتاب الکترونیکی به این افراد باشد. برای آن دسته از افراد که علاقه مند به خواندن نقد و بررسی اند باید آپدیت های محصولات را ارسال کنید، در این صورت هدف نهایی شما فروش گیتار می باشد.

در فرآیند اتوماسیون ایمیل استفاده از ابزار مناسب کلید موفقیت است، زیرا برخی از پلتفرم ها عملیات بخش بندی را بسیار پیچیده و دشوار نموده اند. چنانچه یک فرد به بازاریابی ایمیل اختصاص داده نشده باشد، بهترین استراتژی استفاده از نرم افزاری است که به شما امکان تگ کردن و یا طبقه بندی بازدیدکنندگان در زمان ثبت نام را می دهد.

3. لینک دهندگان خود را تشکیل دهید

در صورت داشتن یک نگرش جدی به بازاریابی محتوا نمی توان از بهینه سازی موتور جستجو چشم پوشی کرد. کلمات کلیدی تحقیق، ساخت محتوای هدفمند و پروفایل لینک دهنده وظایفی هستند که در اولویت بالایی از فهرست شما جای دارند.

متاسفانه نمی توان تنها از برخی صاحبان وب سایت های تصادفی درخواست لینک کردن به وب سایت را کرد، در این راستا باید رویکرد استراتژیک تری را اتخاذ نمود. در زیر چندین روش جهت سازماندهی لینک دهندگان اشاره شده است:

پست مهمان: در اختیار قرار دادن محتوای با ارزش به سایر نشریات و کسب اجازه برای استفاده از لینک های متنی. در صورت عدم موافقت می توانید از آنها درخواست درج نام نویسنده مطلب در بالای صفحه را نمایید.

استفاده از “تکنیک آسمان خراش”: یک بخش از محتوا را بسازید که بیشترین مطابقت را با کلمه کلیدی هدف شما داشته باشد و با صاحبان وب سایت از طریق فهرست منابع مرتبط با همان موضوع ارتباط برقرار کنید و از صاحبان این وب سایت ها درخواست کنید تا منبع جدید شما را جایگزین لینک های خراب در لیست نمایند.

ساخت یک منبع: لینک هایی که از سایت های معتبر مانند Udemy می آیند بسیار باارزش اند، علاوه بر این ساخت منبع به شما در راستای افزایش درآمد، ایجاد اعتبار و رشد حضور آنلاین خود یاری می رساند.

انتشارات شماره مطبوعاتی: انتشارات مطبوعاتی به اندازه گذشته ارزشمند نیستند، اما هنوز هم از بابت رتبه بندی عبارات جستجو و تولید لینک دهندگان به وب سایت شما کمک می کنند.

این استراتژی ها تنها نقطه شروعی تلقی می شوند و پیشنهاد می شود تا سایر روش های تولید لینک نیز جهت تقویت پروفایل لینک دهندگان مورد بررسی قرار گیرد.

به طور مستمر باید اقدام به چک کردن سئوی وب سایت خود کنید، همواره به خاطر داشته باشید که سئو یک استراتژی بلندمدت است و احتمال دارد که فورا نتیجه نگیرید.

تفکرات نهایی

همیشه به خاطر داشته باشید که بازاریابی محتوا در کوتاه مدت شما را به نتیجه مطلوب نمی رساند، از این رو داشتن یک تفکر طولانی مدت برای نتیجه گیری از تلاش ها الزامی است. اول از همه باید به تعیین معیارهایی که برای شما اهمیت دارند بپردازید و به دقت آنها را در تجزیه و تحلیل های خود پیگیری نمایید، پس از این به بهینه سازی کارآیی خود بر اساس نتیجه های دریافتی بپردازید.

از مزیت هایی که اتوماسیون ایمیل به همراه دارد بهره بگیرید تا مطمئن شوید پیام صحیح در زمان صحیح به دست مخاطب موردنظر خواهد رسید. با بکارگیری پلتفرم سایر افراد یک پروفایل لینک دهنده تشکیل داده و کارآیی موتور جستجوی خود را تحت نظر قرار دهید.

منبع:

http://www.entrepreneur.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 197 تاريخ : يکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت: 7:48

در مطلب قبلی نحوه ساخت اپلیکیشن اندروید برای دریافت پوش نوتیفیکیشن و رجیستر کردن کلاینت را آموختیم، در ادامه قصد داریم اسکریپت پایتونی بسازیم که پوش نوتیفیکیشن ها را برای گوشی اندرویدی که اپلیکیشن بر روی آن نصب شده ارسال نماید.

7. ارسال پوش نوتیفیکیشن ها

در بخش پایانی این آموزش یک اسکریپت ساده پایتون خواهیم ساخت که به تولید و ارسال پوش نوتیفیکیشن ها برای گوشی های اندرویدی که اپلیکیشن بر روی آنها نصب شده می پردازد. شما قادر به اجرای این اسکریپت از کامپیوتر لوکال خود و یا از یک وب سرور ریموت که به آنها دسترسی SSH دارید، می باشید.

گام 1: ساخت اسکریپت

یک فایل جدید به نام send.py ساخته و آن را در ویرایشگر متنی مورد نظر خود باز کنید.

در قسمت بالای فایل، ماژول های urllib2 و urllib را وارد کنید، از این ماژول ها به منظور ارسال داده به سرویس ارتباطی کلود گوگل استفاده می شود. ماژول json را نیز وارد کنید، چرا که داده های ارسال شده باید از نوع JSON معتبر باشند. در آخر جهت دسترسی به آرگومنت های کامند لاین، ماژول sys را وارد کنید.

در مرحله بعد، یک متغیر بسازید که کلید API سرور را ذخیره کند، این کلید باید بخشی از هر درخواست HTTP باشد که برای CCS صورت می پذیرد.

هر نوتیفکیشن دارای یک عنوان و یک بدنه است، به جای هارد-کد کردن آنها درون اسکریپت می توانید عنوان و بدنه را با استفاده از آرایه argv به عنوان آرگومنت های کامند لاین بپذیرید.

یک آبجکت دیکشنری جدید پایتون جهت نمایش داده های که باید برای CCS ارسال شوند، بسازید. برای اینکه اپلیکیشن اندروید قادر به دریافت نوتیفیکیشن باشد، باید برای تاپیکی با نام my_little_topic منتشر شود. یک کلید به نام to برای دیکشنری بسازید و مقدار آن را به /topics/my_little_topic ست کنید.

به منظور نمایش محتوای نوتیفیکیشن یک کلید به نام notification را به دیکشنری افزوده و مقدار آن را با دیکشنری دیگری که دربرگیرنده سه کلید زیر است، ست نمایید:

– body

– title

– icon

مطمئن شوید که مقدار کلید icon با نام آیکون قابل ترسیم در پروژه اندروید مطابقت می کند.

با استفاده از تابع dumps از ماژول json، دیکشنری را به یک رشته از نوع JSON تبدیل کنید.

تنها کار لازم در این مرحله ارسال رشته JSON به https://gcm-http.googleapis.com/gcm/send می باشد. برای این کار یک آبجکت Request جدید ساخته و dataAsJson را به عنوان داده آن ست کنید. بعد از آن هدر Authorization را به MY_API_KEY و هدر Content-type را به application/json ست کنید.

در آخر برای اجرای درخواست و واکشی پاسخ، آبجت request را به تابع urlopen فرستاده و متد read آن را فراخوانی نمایید.

اسکریپت پایتون در این مرحله کامل شده و می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

گام 2: اجرای اسکریپت

در این مرحله قادر به ارسال پوش نوتیفیکیشن بر روی هر گوشی اندرویدی که اپلیکیشن بر روی آن نصب شده، می باشیم. یک ترمینال را باز کرده و دایرکتوری را که در آن send.py را ساخته اید وارد نمایید. نام اسکریپت را به همراه عنوان نوتیفیکیشن و یک به عنوان بدنه نوتیفیکیشن، به python قابل اجرا بفرستید. در زیر مثالی برای نمایش نحوه انجام کار نمایش داده شده است:

چنانچه در حین کار با خطایی مواجه نشوید، پاسخی مشابه زیر دریافت خواهید کرد:

با چک کردن گوشی اندروید، یک نوتیفیکیشن جدید در قسمت نوتیفیکیشن ها به نمایش در خواهد آمد.

blog_17199_8

نتیجه گیری

در این مرحله با نحوه ارسال پوش نوتیفیکیشن برای کاربران آشنایی پیدا کرده اید، در این مطلب نحوه ساخت یک اپلیکیشن اندروید که توانایی رجیستر کردن خود و دریافت نوتیفیکیشن هایی که برای یک تاپیک خاص منتشر شده اند را آموختید، علاوه بر این طریقه ساخت یک اسکریپت پایتون که قادر به انتشار نوتیفیکیشن است را نیز فرا گرفته اید.

پوش نوتیفیکیشن ها ابزار بسیار خوبی برای تعامل با کاربران می باشند، اما پیشنهاد می شود که آنها را به ندرت و تنها در صورتی که دربرگیرنده اطلاعات مفید و کاربردی باشند، مورد استفاده قرار دهید، چرا که ارسال مداوم آنها بدون هیچ دلیل منطقی، ممکن است به پاک کردن اپلیکیشن از جانب کاربر بینجامد.

برای دریافت اطلاعات جزئی تر درباره Google Cloud Messaging می توانید به Cloud Messaging Guide مراجعه نمایید.

منبع:

http://code.tutsplus.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 236 تاريخ : يکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت: 7:48

AppReview.ir – معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن و بازی موبایلروش های آموزش بازی به بازیکنان – بخش اولTensorFlow Serving برای گسترش مدل های یادگیری ماشینی، به صورت اپن سورس در دسترس قرار گرفتبا Gmailify، تمامی ایمیل ها از امکانات جیمیل بهره مند می شوندآخرین آپدیت اینستاگرام موجب مشکلاتی در ارتباط با حریم خصوصی کاربران شده استامکانات مورد انتظار از گوشی های گلکسی اس 7 سامسونگ و جی 5 ال جیمدیریت مصرف سوختنحوه ساخت ویو کنترلر کاستوم برای ترانزیشن ها و انیمیشن ها در آی او اسهمسا – اشتراک ایده هاویژگی های کلیدی برای اپلیکیشن های موبایلجورچین ادبیتلگرام در بروزرسانی جدید خود میزبان قابلیت های جدیدی شدآمازون موتور بازی سازی رایگان خود را منتشر کردمعرفی Agent Alice : افسر پلیس تیزبینتشخیص فعالیت فیزیکی کاربر با استفاده از Activity Recognitionدلایل برتری اندروید نسبت به آی او اس – بخش دومنسخه بتای اندروید استودیو 2.0 منتشر شددلایل برتری اندروید نسبت به آی او اس – بخش اولمعرفی HD Wallpapers and Backgrounds : دنیایی از تصاویر پس زمینهبرنامه نویسان برای حفظ سلامتی خود چه نکاتی را باید رعایت کنند؟کار با JSON در سوئیفتزاکربرگ مایل است تا سال 2030 کاربران فیسبوک را به 5 میلیارد نفر برساندتیم کوک خبر از ورود اپلیکیشن های اپل به اندروید می دهدخوش استیلبیایید ایده هایی را که در سر داریم پخته تر کنیم : بخش دومترفندهای طراحی در متریال دیزاینتماشا کنید: 5 تکنولوژی برتر با میزبانی اسمارت فون هابا SwiftKey اطلاعات جدیدی درباره خود و عادت های تایپی تان بیاموزیدمعرفی Pushups : مربی ورزش در منزلبیایید ایده هایی را که در سر داریم پخته تر کنیم : بخش اولAntisquad tacticsآی او اس در سال 2016 میزبان بسیاری از اپلیکیشن های سامسونگ می شودرویداد بازی سازی سه روزه در دانشگان اصفهانمتحرک سازی دکمه اکشن شناور در اندرویدنسخه 7.0 هنگ اوت با امکانات جدید در راه استمعرفی Call Blocker : پس زدن مزاحمین و حفظ حریم شخصیگوگل به معرفی مدل API جدیدی برای Play Games پرداختQWERTY به جای ABCDEF : راز مخفی در چیدمان حروف کیبوردهاجسچرها و حرکات لمسی در اندرویدآیا Google Now on Tap در پیکار بین دستیارهای شخصی پیروز می شود؟معرفی Insta Downloader : دانلود بدون دردسر از اینستاگرامدراپ باکس مرز 500 میلیون دانلود را رد کردتهدیدی دیگر برای گوشی های اندروید: باگ امنیتی لینوکسهمکاری واتس اپ با فیسبوک جهت نمایش اطلاعات کاربریچهره به چهرهساخت لیست های پیچیده با کمک RecyclerView اندرویدباجهچرا کاربران به اپلیکیشن ها و بازی های ایرانی دیر اعتماد میکنند؟فیسبوک مسنجر اندروید با متریال دیزاین به میدان وارد می شودآمار دانلود و درآمد گوگل پلی استور را در مقابل اپ استور کمپانی اپل قرار دادمعرفی Beauty Camera : کارگاه اصلاح عکس

http://appreview.ir معرفـی، نقــد و بررسـی اپلیکیشن و بازی موبایل Sat, 20 Feb 2016 08:02:29 +0000 fa-IR hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.4.2 http://appreview.ir/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%a9%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%a7%d9%88/ http://appreview.ir/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%a9%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%a7%d9%88/#respond Sat, 20 Feb 2016 08:02:29 +0000 http://appreview.ir/?p=16862 http://appreview.ir/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%a9%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%a7%d9%88/feed/ 0 http://appreview.ir/tensorflow-serving-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86%db%8c%d8%8c/ http://appreview.ir/tensorflow-serving-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86%db%8c%d8%8c/#respond Fri, 19 Feb 2016 07:58:32 +0000 http://appreview.ir/?p=16838 http://appreview.ir/tensorflow-serving-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86%db%8c%d8%8c/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%a8%d8%a7-gmailify-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%85%db%8c%d9%84-%d9%87%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%db%8c%d9%85/ http://appreview.ir/%d8%a8%d8%a7-gmailify-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%85%db%8c%d9%84-%d9%87%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%db%8c%d9%85/#respond Thu, 18 Feb 2016 12:58:23 +0000 http://appreview.ir/?p=16853 http://appreview.ir/%d8%a8%d8%a7-gmailify-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%85%db%8c%d9%84-%d9%87%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%db%8c%d9%85/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%85%d9%88%d8%ac%d8%a8-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af/ http://appreview.ir/%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%85%d9%88%d8%ac%d8%a8-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af/#respond Thu, 18 Feb 2016 08:05:42 +0000 http://appreview.ir/?p=16845 http://appreview.ir/%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%85%d9%88%d8%ac%d8%a8-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7/ http://appreview.ir/%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7/#respond Wed, 17 Feb 2016 08:48:29 +0000 http://appreview.ir/?p=16831 http://appreview.ir/%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7/feed/ 0 http://appreview.ir/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%b3%d9%88%d8%ae%d8%aa/ http://appreview.ir/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%b3%d9%88%d8%ae%d8%aa/#respond Tue, 16 Feb 2016 12:58:17 +0000 http://appreview.ir/?p=16823 http://appreview.ir/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%b3%d9%88%d8%ae%d8%aa/feed/ 0 http://appreview.ir/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%88%db%8c%d9%88-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b2/ http://appreview.ir/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%88%db%8c%d9%88-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b2/#respond Tue, 16 Feb 2016 08:09:42 +0000 http://appreview.ir/?p=16747 http://appreview.ir/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%88%db%8c%d9%88-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b2/feed/ 0 http://appreview.ir/%d9%87%d9%85%d8%b3%d8%a7-%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7/ http://appreview.ir/%d9%87%d9%85%d8%b3%d8%a7-%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7/#respond Mon, 15 Feb 2016 13:29:34 +0000 http://appreview.ir/?p=16809 http://appreview.ir/%d9%87%d9%85%d8%b3%d8%a7-%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7/feed/ 0 http://appreview.ir/%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7/ http://appreview.ir/%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7/#respond Mon, 15 Feb 2016 07:54:55 +0000 http://appreview.ir/?p=16783 http://appreview.ir/%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%ac%d9%88%d8%b1%da%86%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%af%d8%a8%db%8c/ http://appreview.ir/%d8%ac%d9%88%d8%b1%da%86%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%af%d8%a8%db%8c/#respond Sun, 14 Feb 2016 13:57:16 +0000 http://appreview.ir/?p=16790 http://appreview.ir/%d8%ac%d9%88%d8%b1%da%86%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%af%d8%a8%db%8c/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%82%d8%a7/ http://appreview.ir/%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%82%d8%a7/#respond Sun, 14 Feb 2016 12:55:26 +0000 http://appreview.ir/?p=16774 http://appreview.ir/%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%82%d8%a7/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%88%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d9%86/ http://appreview.ir/%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%88%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d9%86/#respond Sun, 14 Feb 2016 07:58:34 +0000 http://appreview.ir/?p=16719 http://appreview.ir/%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%88%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d9%86/feed/ 0 http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-agent-alice-%d8%a7%d9%81%d8%b3%d8%b1-%d9%be%d9%84%db%8c%d8%b3-%d8%aa%db%8c%d8%b2%d8%a8%db%8c%d9%86/ http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-agent-alice-%d8%a7%d9%81%d8%b3%d8%b1-%d9%be%d9%84%db%8c%d8%b3-%d8%aa%db%8c%d8%b2%d8%a8%db%8c%d9%86/#respond Sat, 13 Feb 2016 13:37:40 +0000 http://appreview.ir/?p=16753 http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-agent-alice-%d8%a7%d9%81%d8%b3%d8%b1-%d9%be%d9%84%db%8c%d8%b3-%d8%aa%db%8c%d8%b2%d8%a8%db%8c%d9%86/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%81%db%8c%d8%b2%db%8c%da%a9%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7/ http://appreview.ir/%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%81%db%8c%d8%b2%db%8c%da%a9%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7/#respond Sat, 13 Feb 2016 07:50:18 +0000 http://appreview.ir/?p=16615 http://appreview.ir/%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%81%db%8c%d8%b2%db%8c%da%a9%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d9%86%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%db%8c-%d8%a7%d9%88-%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%ae-2/ http://appreview.ir/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d9%86%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%db%8c-%d8%a7%d9%88-%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%ae-2/#respond Fri, 12 Feb 2016 07:56:47 +0000 http://appreview.ir/?p=16697 http://appreview.ir/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d9%86%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%db%8c-%d8%a7%d9%88-%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%ae-2/feed/ 0 http://appreview.ir/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%a8%d8%aa%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%af%db%8c%d9%88-2-0-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%d8%b4%d8%af/ http://appreview.ir/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%a8%d8%aa%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%af%db%8c%d9%88-2-0-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%d8%b4%d8%af/#respond Thu, 11 Feb 2016 13:00:07 +0000 http://appreview.ir/?p=16669 http://appreview.ir/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%a8%d8%aa%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%af%db%8c%d9%88-2-0-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%d8%b4%d8%af/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d9%86%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%db%8c-%d8%a7%d9%88-%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%ae/ http://appreview.ir/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d9%86%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%db%8c-%d8%a7%d9%88-%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%ae/#respond Thu, 11 Feb 2016 08:11:49 +0000 http://appreview.ir/?p=16696 http://appreview.ir/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d9%86%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%db%8c-%d8%a7%d9%88-%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%ae/feed/ 0 http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-hd-wallpapers-and-backgrounds-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%be%d8%b3-%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%d9%87/ http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-hd-wallpapers-and-backgrounds-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%be%d8%b3-%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%d9%87/#respond Wed, 10 Feb 2016 14:32:15 +0000 http://appreview.ir/?p=16725 http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-hd-wallpapers-and-backgrounds-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%be%d8%b3-%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%d9%87/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d9%81%d8%b8-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af-%da%86%d9%87-%d9%86%da%a9/ http://appreview.ir/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d9%81%d8%b8-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af-%da%86%d9%87-%d9%86%da%a9/#respond Wed, 10 Feb 2016 08:10:55 +0000 http://appreview.ir/?p=16683 http://appreview.ir/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d9%81%d8%b8-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af-%da%86%d9%87-%d9%86%da%a9/feed/ 0 http://appreview.ir/%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-json-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d9%88%d8%a6%db%8c%d9%81%d8%aa/ http://appreview.ir/%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-json-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d9%88%d8%a6%db%8c%d9%81%d8%aa/#respond Tue, 09 Feb 2016 08:04:05 +0000 http://appreview.ir/?p=16626 http://appreview.ir/%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-json-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d9%88%d8%a6%db%8c%d9%81%d8%aa/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%b2%d8%a7%da%a9%d8%b1%d8%a8%d8%b1%da%af-%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%aa%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2030-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%81%db%8c%d8%b3%d8%a8%d9%88/ http://appreview.ir/%d8%b2%d8%a7%da%a9%d8%b1%d8%a8%d8%b1%da%af-%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%aa%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2030-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%81%db%8c%d8%b3%d8%a8%d9%88/#respond Mon, 08 Feb 2016 13:00:25 +0000 http://appreview.ir/?p=16654 http://appreview.ir/%d8%b2%d8%a7%da%a9%d8%b1%d8%a8%d8%b1%da%af-%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%aa%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2030-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%81%db%8c%d8%b3%d8%a8%d9%88/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%aa%db%8c%d9%85-%da%a9%d9%88%da%a9-%d8%ae%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a8%d9%87/ http://appreview.ir/%d8%aa%db%8c%d9%85-%da%a9%d9%88%da%a9-%d8%ae%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a8%d9%87/#Idea Mon, 08 Feb 2016 07:24:03 +0000 http://appreview.ir/?p=16636 http://appreview.ir/%d8%aa%db%8c%d9%85-%da%a9%d9%88%da%a9-%d8%ae%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a8%d9%87/feed/ 1 http://appreview.ir/%d8%ae%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%84/ http://appreview.ir/%d8%ae%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%84/#Idea Sun, 07 Feb 2016 13:01:02 +0000 http://appreview.ir/?p=16642 http://appreview.ir/%d8%ae%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%84/feed/ 1 http://appreview.ir/%d8%a8%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%da%a9%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%be%d8%ae%d8%aa%d9%87-2/ http://appreview.ir/%d8%a8%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%da%a9%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%be%d8%ae%d8%aa%d9%87-2/#respond Sun, 07 Feb 2016 08:00:22 +0000 http://appreview.ir/?p=16554 http://appreview.ir/%d8%a8%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%da%a9%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%be%d8%ae%d8%aa%d9%87-2/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%aa%d8%b1%d9%81%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c%d9%86/ http://appreview.ir/%d8%aa%d8%b1%d9%81%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c%d9%86/#respond Sat, 06 Feb 2016 07:53:15 +0000 http://appreview.ir/?p=16587 http://appreview.ir/%d8%aa%d8%b1%d9%81%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c%d9%86/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b4%d8%a7-%da%a9%d9%86%db%8c%d8%af-5-%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7/ http://appreview.ir/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b4%d8%a7-%da%a9%d9%86%db%8c%d8%af-5-%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7/#respond Fri, 05 Feb 2016 08:02:00 +0000 http://appreview.ir/?p=16577 http://appreview.ir/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b4%d8%a7-%da%a9%d9%86%db%8c%d8%af-5-%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%a8%d8%a7-swiftkey-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d9%88-%d8%b9%d8%a7%d8%af%d8%aa-%d9%87%d8%a7/ http://appreview.ir/%d8%a8%d8%a7-swiftkey-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d9%88-%d8%b9%d8%a7%d8%af%d8%aa-%d9%87%d8%a7/#respond Thu, 04 Feb 2016 13:00:30 +0000 http://appreview.ir/?p=16363 http://appreview.ir/%d8%a8%d8%a7-swiftkey-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d9%88-%d8%b9%d8%a7%d8%af%d8%aa-%d9%87%d8%a7/feed/ 0 http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-pushups-%d9%85%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/ http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-pushups-%d9%85%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/#respond Thu, 04 Feb 2016 12:57:47 +0000 http://appreview.ir/?p=16600 http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-pushups-%d9%85%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%a8%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%da%a9%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%be%d8%ae%d8%aa%d9%87/ http://appreview.ir/%d8%a8%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%da%a9%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%be%d8%ae%d8%aa%d9%87/#respond Thu, 04 Feb 2016 08:15:33 +0000 http://appreview.ir/?p=16530 http://appreview.ir/%d8%a8%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%da%a9%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%be%d8%ae%d8%aa%d9%87/feed/ 0 http://appreview.ir/antisquad-tactics/ http://appreview.ir/antisquad-tactics/#respond Wed, 03 Feb 2016 13:00:45 +0000 http://appreview.ir/?p=16535 http://appreview.ir/antisquad-tactics/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%a2%db%8c-%d8%a7%d9%88-%d8%a7%d8%b3-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2016-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c/ http://appreview.ir/%d8%a2%db%8c-%d8%a7%d9%88-%d8%a7%d8%b3-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2016-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c/#respond Wed, 03 Feb 2016 07:51:46 +0000 http://appreview.ir/?p=16486 http://appreview.ir/%d8%a2%db%8c-%d8%a7%d9%88-%d8%a7%d8%b3-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2016-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%81/ http://appreview.ir/%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%81/#respond Tue, 02 Feb 2016 13:00:45 +0000 http://appreview.ir/?p=16522 http://appreview.ir/%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%81/feed/ 0 http://appreview.ir/%d9%85%d8%aa%d8%ad%d8%b1%da%a9-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87-%d8%a7%da%a9%d8%b4%d9%86-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/ http://appreview.ir/%d9%85%d8%aa%d8%ad%d8%b1%da%a9-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87-%d8%a7%da%a9%d8%b4%d9%86-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/#respond Tue, 02 Feb 2016 08:02:03 +0000 http://appreview.ir/?p=16457 http://appreview.ir/%d9%85%d8%aa%d8%ad%d8%b1%da%a9-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87-%d8%a7%da%a9%d8%b4%d9%86-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/feed/ 0 http://appreview.ir/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-7-0-%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/ http://appreview.ir/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-7-0-%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/#respond Mon, 01 Feb 2016 07:50:38 +0000 http://appreview.ir/?p=16507 http://appreview.ir/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-7-0-%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/feed/ 0 http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-call-blocker-%d9%be%d8%b3-%d8%b2%d8%af%d9%86-%d9%85%d8%b2%d8%a7%d8%ad%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%88-%d8%ad%d9%81%d8%b8-%d8%ad%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c/ http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-call-blocker-%d9%be%d8%b3-%d8%b2%d8%af%d9%86-%d9%85%d8%b2%d8%a7%d8%ad%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%88-%d8%ad%d9%81%d8%b8-%d8%ad%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c/#respond Sun, 31 Jan 2016 13:00:43 +0000 http://appreview.ir/?p=16484 http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-call-blocker-%d9%be%d8%b3-%d8%b2%d8%af%d9%86-%d9%85%d8%b2%d8%a7%d8%ad%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%88-%d8%ad%d9%81%d8%b8-%d8%ad%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c/feed/ 0 http://appreview.ir/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-api-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-play-games-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%ae%d8%aa/ http://appreview.ir/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-api-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-play-games-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%ae%d8%aa/#respond Sun, 31 Jan 2016 10:46:29 +0000 http://appreview.ir/?p=16432 http://appreview.ir/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-api-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-play-games-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%ae%d8%aa/feed/ 0 http://appreview.ir/qwerty-%d8%a8%d9%87-%d8%ac%d8%a7%db%8c-abcdef-%d8%b1%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%ae%d9%81%db%8c-%d8%af%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%af%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%ad%d8%b1%d9%88%d9%81-%da%a9%db%8c%d8%a8%d9%88%d8%b1/ http://appreview.ir/qwerty-%d8%a8%d9%87-%d8%ac%d8%a7%db%8c-abcdef-%d8%b1%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%ae%d9%81%db%8c-%d8%af%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%af%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%ad%d8%b1%d9%88%d9%81-%da%a9%db%8c%d8%a8%d9%88%d8%b1/#respond Sun, 31 Jan 2016 08:24:10 +0000 http://appreview.ir/?p=16469 http://appreview.ir/qwerty-%d8%a8%d9%87-%d8%ac%d8%a7%db%8c-abcdef-%d8%b1%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%ae%d9%81%db%8c-%d8%af%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%af%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%ad%d8%b1%d9%88%d9%81-%da%a9%db%8c%d8%a8%d9%88%d8%b1/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%ac%d8%b3%da%86%d8%b1%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%ad%d8%b1%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%84%d9%85%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/ http://appreview.ir/%d8%ac%d8%b3%da%86%d8%b1%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%ad%d8%b1%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%84%d9%85%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/#respond Sat, 30 Jan 2016 08:02:11 +0000 http://appreview.ir/?p=16389 http://appreview.ir/%d8%ac%d8%b3%da%86%d8%b1%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%ad%d8%b1%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%84%d9%85%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%a2%db%8c%d8%a7-google-now-on-tap-%d8%af%d8%b1-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b1/ http://appreview.ir/%d8%a2%db%8c%d8%a7-google-now-on-tap-%d8%af%d8%b1-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b1/#respond Fri, 29 Jan 2016 08:13:46 +0000 http://appreview.ir/?p=16424 http://appreview.ir/%d8%a2%db%8c%d8%a7-google-now-on-tap-%d8%af%d8%b1-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b1/feed/ 0 http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-insta-downloader-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%b1%d8%af%d8%b3%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af/ http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-insta-downloader-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%b1%d8%af%d8%b3%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af/#respond Thu, 28 Jan 2016 12:00:13 +0000 http://appreview.ir/?p=16438 http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-insta-downloader-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%b1%d8%af%d8%b3%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d9%85%d8%b1%d8%b2-500-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%b1%d8%af-%da%a9%d8%b1%d8%af/ http://appreview.ir/%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d9%85%d8%b1%d8%b2-500-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%b1%d8%af-%da%a9%d8%b1%d8%af/#respond Thu, 28 Jan 2016 08:04:05 +0000 http://appreview.ir/?p=16412 http://appreview.ir/%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d9%85%d8%b1%d8%b2-500-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%b1%d8%af-%da%a9%d8%b1%d8%af/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%aa%d9%87%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%da%af-%d8%a7/ http://appreview.ir/%d8%aa%d9%87%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%da%af-%d8%a7/#respond Wed, 27 Jan 2016 13:00:22 +0000 http://appreview.ir/?p=16317 http://appreview.ir/%d8%aa%d9%87%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%da%af-%d8%a7/feed/ 0 http://appreview.ir/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3-%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d8%a7-%d9%81%db%8c%d8%b3%d8%a8%d9%88%da%a9-%d8%ac%d9%87%d8%aa-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7/ http://appreview.ir/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3-%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d8%a7-%d9%81%db%8c%d8%b3%d8%a8%d9%88%da%a9-%d8%ac%d9%87%d8%aa-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7/#respond Wed, 27 Jan 2016 07:51:48 +0000 http://appreview.ir/?p=16356 http://appreview.ir/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3-%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d8%a7-%d9%81%db%8c%d8%b3%d8%a8%d9%88%da%a9-%d8%ac%d9%87%d8%aa-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7/feed/ 0 http://appreview.ir/%da%86%d9%87%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d9%87-%da%86%d9%87%d8%b1%d9%87/ http://appreview.ir/%da%86%d9%87%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d9%87-%da%86%d9%87%d8%b1%d9%87/#Idea Tue, 26 Jan 2016 12:47:36 +0000 http://appreview.ir/?p=16401 http://appreview.ir/%da%86%d9%87%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d9%87-%da%86%d9%87%d8%b1%d9%87/feed/ 1 http://appreview.ir/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%da%86%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d9%85%da%a9-recyclerview-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/ http://appreview.ir/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%da%86%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d9%85%da%a9-recyclerview-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/#respond Tue, 26 Jan 2016 08:03:02 +0000 http://appreview.ir/?p=16328 http://appreview.ir/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%da%86%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d9%85%da%a9-recyclerview-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%a8%d8%a7%d8%ac%d9%87/ http://appreview.ir/%d8%a8%d8%a7%d8%ac%d9%87/#respond Mon, 25 Jan 2016 13:31:47 +0000 http://appreview.ir/?p=16380 http://appreview.ir/%d8%a8%d8%a7%d8%ac%d9%87/feed/ 0 http://appreview.ir/%da%86%d8%b1%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c/ http://appreview.ir/%da%86%d8%b1%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c/#Idea Mon, 25 Jan 2016 10:50:06 +0000 http://appreview.ir/?p=16372 http://appreview.ir/%da%86%d8%b1%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c/feed/ 2 http://appreview.ir/%d9%81%db%8c%d8%b3%d8%a8%d9%88%da%a9-%d9%85%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c%d9%86/ http://appreview.ir/%d9%81%db%8c%d8%b3%d8%a8%d9%88%da%a9-%d9%85%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c%d9%86/#respond Sun, 24 Jan 2016 13:00:04 +0000 http://appreview.ir/?p=16309 http://appreview.ir/%d9%81%db%8c%d8%b3%d8%a8%d9%88%da%a9-%d9%85%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c%d9%86/feed/ 0 http://appreview.ir/%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1/ http://appreview.ir/%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1/#respond Sun, 24 Jan 2016 08:12:04 +0000 http://appreview.ir/?p=16289 http://appreview.ir/%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1/feed/ 0 http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-beauty-camera-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%84%d8%a7%d8%ad-%d8%b9%da%a9%d8%b3/ http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-beauty-camera-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%84%d8%a7%d8%ad-%d8%b9%da%a9%d8%b3/#respond Sat, 23 Jan 2016 13:00:18 +0000 http://appreview.ir/?p=16337 http://appreview.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-beauty-camera-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%84%d8%a7%d8%ad-%d8%b9%da%a9%d8%b3/feed/ 0

- - , .

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 215 تاريخ : شنبه 1 اسفند 1394 ساعت: 18:59